Obecni od dwóch lat na polskim rynku postanowiliśmy przyjąć bardziej uproszone logo Mobile Vikings oraz uruchomić nową stronę internetową.
Odświeżona identyfikacja jest następstwem zmian, które zaszły w głównej siedzibie firmy na początku kwietnia bieżącego roku.
– Dużo czerpiemy z belgijskiego oddziału, jednak zawsze staramy się adaptować pomysły do polskich warunków. Mamy swój styl, swoje własne pomysły na promocję marki, ale przede wszystkim słuchamy potrzeb naszych użytkowników. Dlatego idąc z duchem czasu postanowiliśmy uruchomić nową stronę internetową, aby dopasować ją do ich potrzeb. To też nie koniec zmian jakie szykujemy dla naszej społeczności – zapowiada Bartek Grabowski, Head of New Business w Mobile Vikings Polska.
Nasze nowe logo zostało uproszone, zachowując jednocześnie rozpoznawalność poprzedniego logotypu. Został przyjęty także nowy krój pisma, która ma lepiej oddawać charakter naszej marki – skandynawskiego wojownika, który coraz silniej podbija polski rynek.
Zauważcie, że strona internetowa, po której się obecnie poruszacie, jest bardziej intuicyjna i łatwa w nawigacji. Przejrzysty układ, nowoczesny design w czytelny sposób zapoznaje użytkownika z ofertą firmy, a także wskazuje prostą drogę do przeniesienia numeru lub zamówienia karty SIM. Zmienił się także panel użytkownika, dzięki któremu bez trudu można doładować swoje konto, zmienić ustawienia swojego profilu, a także zamówić kartę SIM. Przeprowadzono także dedykowaną sesję zdjęciową na potrzeby uruchomienia nowej strony.
Jak pewnie już zauważyliście, na stronie znajdziecie także nowe rozwiązanie – blog firmowy, na którym będziemy publikować dużo ciekawych materiałów z życia Vikingów.
– Zapowiada się bardzo interesująco. Na naszym nowym kanale chcemy pokazać Vikingów „od kuchni” – organizujemy i bierzemy udział w wielu wydarzeniach, a często nie mieliśmy odpowiedniego medium, aby zebrane materiały pokazać w jednym miejscu, dlatego wierzę, że blog firmowy spisze się do tego idealnie. Dodatkowo chcemy na nim informować o zmianach w ofercie Mobile Vikings, publikować teksty z życia firmy, informować o nowościach na rynku, a także pokazać nasz HelpDesk jako doświadczonych specjalistów – dodaje Grabowski.
Widzieliście już nasz film, który zapowiadał wspomniane zmiany?