Zrzut ekranu 2015-10-26 o 13.41.19

Odświeżyliśmy naszą identyfikacje wizualną!

Październik 28, 2015

Obecni od dwóch lat na polskim rynku postanowiliśmy przyjąć bardziej uproszone logo Mobile Vikings oraz uruchomić nową stronę internetową. 

Odświeżona identyfikacja jest następstwem zmian, które zaszły w głównej siedzibie firmy na początku kwietnia bieżącego roku.

– Dużo czerpiemy z belgijskiego oddziału, jednak zawsze staramy się adaptować pomysły do polskich warunków. Mamy swój styl, swoje własne pomysły na promocję marki, ale przede wszystkim słuchamy potrzeb naszych użytkowników. Dlatego idąc z duchem czasu postanowiliśmy uruchomić nową stronę internetową, aby dopasować ją do ich potrzeb. To też nie koniec zmian jakie szykujemy dla naszej społeczności – zapowiada Bartek Grabowski, Head of New Business w Mobile Vikings Polska.

Nasze nowe logo zostało uproszone, zachowując jednocześnie rozpoznawalność poprzedniego logotypu. Został przyjęty także nowy krój pisma, która ma lepiej oddawać charakter naszej marki – skandynawskiego wojownika, który coraz silniej podbija polski rynek.

Zauważcie, że strona internetowa, po której się obecnie poruszacie, jest bardziej intuicyjna i łatwa w nawigacji. Przejrzysty układ, nowoczesny design w czytelny sposób zapoznaje użytkownika z ofertą firmy, a także wskazuje prostą drogę do przeniesienia numeru lub zamówienia karty SIM. Zmienił się także panel użytkownika, dzięki któremu bez trudu można doładować swoje konto, zmienić ustawienia swojego profilu, a także zamówić kartę SIM. Przeprowadzono także dedykowaną sesję zdjęciową na potrzeby uruchomienia nowej strony. 

Logo stare_nowe

Jak pewnie już zauważyliście, na stronie znajdziecie także nowe rozwiązanie – blog firmowy, na którym będziemy publikować dużo ciekawych materiałów z życia Vikingów.

– Zapowiada się bardzo interesująco. Na naszym nowym kanale chcemy pokazać Vikingów „od kuchni” – organizujemy i bierzemy udział w wielu wydarzeniach, a często nie mieliśmy odpowiedniego medium, aby zebrane materiały pokazać w jednym miejscu, dlatego wierzę, że blog firmowy spisze się do tego idealnie. Dodatkowo chcemy na nim informować o zmianach w ofercie Mobile Vikings, publikować teksty z życia firmy, informować o nowościach na rynku, a także pokazać nasz HelpDesk jako doświadczonych specjalistów – dodaje Grabowski.

Widzieliście już nasz film, który zapowiadał wspomniane zmiany?

 

 

Wasze komentarze: