blog-3

Witamy Kadromierz w gronie partnerów

Listopad 18, 2016

Niedawno informowaliśmy Was, że chcemy rozwijać nasz program partnerski. Dziś przyszedł czas, żeby przedstawić Wam nowego partnera – Kadromierz. W ramach naszej współpracy Vikingowie otrzymają darmowy, 30-dniowy dostęp do aplikacji oraz 50-procentową zniżkę na pierwsze trzy miesiące korzystania z usługi.

Uznaliśmy, że każdy, kto rozpoczyna z nami współpracę powinien przedstawić się naszym użytkownikom. Zadaliśmy więc założycielowi aplikacji Kadromierz, Radkowi Głowatemu, kilka pytań. Zapraszamy do lektury.

➡ Jakie usługi oferuje Kadromierz?

Kadromierz to narzędzie, które służy do zarządzania czasem pracy pracowników w modelu SaaS, czyli Software as a Service. Aplikacja ta doskonale wypełnia lukę pomiędzy tworzeniem grafików pracy i list obecności na kartce papieru lub w skoroszytach Excel, a rozbudowanymi systemami HR dedykowanymi dla większych firm. Kadromierz to proste i wygodne w obsłudze narzędzie, z którego pożytek odczuje zarówno pracodawca, jak i jego pracownicy.

➡ Z jakich powodów zdecydowaliście się na współpracę z Mobile Vikings?

Zaobserwowaliśmy, że duża część naszych klientów nie posiada internetu, który jest niezbędny do uruchomienia modułu rejestracji czasu pracy w firmie. Wielu właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw nie jest świadomych, że operatorzy dostarczający karty prepaid mają świetną ofertę również dla biznesu. Dzięki współpracy z Mobile Vikings, poza narzędziem do kontroli czasu pracy pracowników, dostarczamy również internet, co czyni naszą usługę jeszcze bardziej kompleksową.

➡ Jakie macie plany w związku z dalszym rozwojem Waszej aplikacji?

Firma Kadromierz powstała w 2016 roku. We wrześniu zakończyliśmy testy beta i weszliśmy w fazę wzrostu. Obecnie skupiamy się na dalszym rozwoju funkcjonalności produktu oraz na sprzedaży. W przyszłym roku zamierzamy powiększyć nasz potencjał biznesowy poprzez rozszerzenie działalności na nowe rynki.

➡ Skąd czerpiecie inspiracje? Jakie były początki firmy?

Biznes rozpoczęliśmy w typowym dla start-upów „garażowym” stylu. Dostrzegliśmy lukę w rozwiązaniach do zarządzania personelem i postanowiliśmy ją wypełnić. Zanim sformalizowaliśmy naszą działalność, stworzyliśmy prototyp naszej aplikacji w celu zweryfikowania pomysłu i zamierzonych rezultatów. Przeprowadzone wywiady z potencjalnymi klientami utwierdziły nas w przekonaniu, że jest to trafiony pomysł dedykowany dla ogromnej grupy docelowej.

➡ Na koniec informacja, na którą z pewnością czekają Vikingowie: jakie bonusy przewidujecie dla członków naszej społeczności?

Dla osób, które w formularzu rejestracyjnym wpiszą dedykowane hasło (Mobile Vikings) i zostaną przez operatora pozytywnie zweryfikowane jako użytkownicy sieci, udostępnimy 30-dniowy okres próbny oraz zniżkę w wysokości 50 procent na pierwsze trzy miesiące korzystania z usługi.

Współpraca nawiązana z Kadromierzem przyda się przede wszystkim Vikingom, którzy prowadzą własny biznes i zarządzają personelem. Wkrótce kolejni partnerzy oraz kolejne rozmowy, a wraz z nimi ciekawe inicjatywy biznesowe, społeczne i edukacyjne. Stay tuned!

Wasze komentarze: