Już we wtorek 23 maja odbędzie się we Wrocławiu trzecie spotkanie z serii „Startup bez tajemnic”. Tym razem zapraszamy Was do sali nr 3 budynku “P” Uniwersytetu Ekonomicznego, gdzie osoby stojące za sukcesem znanych marek opowiedzą, jak połączyć i wykorzystać swoją pasję oraz trendy w tworzeniu własnego modelu biznesowego. Będziecie mogli poznać tajniki budowania zgranej społeczności wokół brandu oraz podyskutować o tym, co było pierwsze – produkt czy lifestyle? Wszystkich zainteresowanych zapraszamy na godzinę 16:00.
Wysoka frekwencja minionych spotkań z cyklu “Startup bez tajemnic” i Wasze duże zainteresowanie tematem przedsiębiorczości, zmotywowały nas do zorganizowania kolejnego panelu dyskusyjnego. Na liście zaproszonych gości znalazły się osoby, stojące za sukcesami znanych marek, które to dzięki swojej przebojowości i odwadze odniosły sukces w biznesie. Każdy, kto nawet nieśmiało myśli o założeniu własnej firmy, otrzyma od panelistów odpowiedni zestaw wskazówek. Ci zaś, którzy mogą się już pochwalić własną działalnością, usłyszą eksperckie porady dotyczące wykorzystania obecnie panujących trendów w kreowaniu własnej marki, budowaniu jej reputacji oraz rozszerzaniu swojego biznesu. Jeśli macie jakieś pytania, przygotujcie listę, na pewno uda się na nie odpowiedzieć!
Swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się z Wami zaproszeni przez nas goście. Będą to:
➡ Piotrek Staszczyński z Pasibusa – „Od zwykłej bułki z kotletem po lifestylowe danie. Czy dziś wszystko można obrandować?”,
➡ Dawid Lewandowski z Survival Race – „Amatorzy kontra zaprawieni w boju – starcie dwóch różnych środowisk. Jak przyciągnąć do siebie jednych, a nie zrazić drugich.”,
➡ Mateusz Toporowicz z Gepetto – “Własna pasja vs obowiązujące na rynku trendy. Czyli o tym, gdzie szukać pomysłu na biznes.”,
➡ Radek Miszczak z Hip Hop Kemp – “Kiedy budzisz tylko skrajne emocje. O tym, jak przez 16 lat budować komunikację z wymagającą społecznością i skutecznie promować swój event, mimo zmieniających się kanałów dotarcia do klienta”.
W drugiej części spotkania wspólnie z naszymi prelegentami rozpoczniemy panel dyskusyjny. Spróbujemy odpowiedzieć sobie na pytanie: „Czy to moda kreuje produkty, czy jest odwrotnie – to produkty kreują modę?”
Wszystkie 4 marki idealnie wpisują się w lifestyle pokolenia Y – burgerownie, które masowo pojawiają się w dużych miastach, muzyka łącząca ludzi, chęć wyróżnienia się w tłumie i szukanie alternatyw oraz moda na zdrowy tryb życia i bycie fit.
Spotkanie ma charakter otwarty i jest jedną z akcji Mobile Vikings, wpisujących się w program działań na rzecz wspierania rozwoju startupów oraz innowacyjnego biznesu. Czekamy na Was we wtorek, 23 maja o godzinie 16:00 w sali nr 3 budynku “P” Uniwersytetu Ekonomicznego. Liczymy na Waszą obecność!
Partnerem tej edycji wydarzenia Startup bez tajemnic jest ESN UE Wrocław. Dziękujemy za współpracę!