Blog Mobile Vikings

“Startup bez tajemnic vol. 3. Od lokalnego burgera po międzynarodowy festiwal muzyczny – różne odsłony biznesu”

Już we wtorek 23 maja odbędzie się we Wrocławiu trzecie spotkanie z serii „Startup bez tajemnic”. Tym razem zapraszamy Was do sali nr 3 budynku “P” Uniwersytetu Ekonomicznego, gdzie osoby stojące za sukcesem znanych marek opowiedzą, jak połączyć i wykorzystać swoją pasję oraz trendy w tworzeniu własnego modelu biznesowego. Będziecie mogli poznać tajniki budowania zgranej społeczności wokół brandu oraz podyskutować o tym, co było pierwsze – produkt czy lifestyle? Wszystkich zainteresowanych zapraszamy na godzinę 16:00.

Wysoka frekwencja minionych spotkań z cyklu “Startup bez tajemnic” i Wasze duże zainteresowanie tematem przedsiębiorczości, zmotywowały nas do zorganizowania kolejnego panelu dyskusyjnego. Na liście zaproszonych gości znalazły się osoby, stojące za sukcesami znanych marek, które to dzięki swojej przebojowości i odwadze odniosły sukces w biznesie. Każdy, kto nawet nieśmiało myśli o założeniu własnej firmy, otrzyma od panelistów odpowiedni zestaw wskazówek. Ci zaś, którzy mogą się już pochwalić własną działalnością, usłyszą eksperckie porady dotyczące wykorzystania obecnie panujących trendów w kreowaniu własnej marki, budowaniu jej reputacji oraz rozszerzaniu swojego biznesu. Jeśli macie jakieś pytania, przygotujcie listę, na pewno uda się na nie odpowiedzieć!

Swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się z Wami zaproszeni przez nas goście. Będą to:

➡ Piotrek Staszczyński z Pasibusa – „Od zwykłej bułki z kotletem po lifestylowe danie. Czy dziś wszystko można obrandować?”,

➡ Dawid Lewandowski z Survival Race – „Amatorzy kontra zaprawieni w boju – starcie dwóch różnych środowisk. Jak przyciągnąć do siebie jednych, a nie zrazić drugich.”,

➡ Mateusz Toporowicz z Gepetto – “Własna pasja vs obowiązujące na rynku trendy. Czyli o tym, gdzie szukać pomysłu na biznes.”,

➡ Radek Miszczak z Hip Hop Kemp – “Kiedy budzisz tylko skrajne emocje. O tym, jak przez 16 lat budować komunikację z wymagającą społecznością i skutecznie promować swój event, mimo zmieniających się kanałów dotarcia do klienta”.

W drugiej części spotkania wspólnie z naszymi prelegentami rozpoczniemy panel dyskusyjny. Spróbujemy odpowiedzieć sobie na pytanie: „Czy to moda kreuje produkty, czy jest odwrotnie – to produkty kreują modę?”

Wszystkie 4 marki idealnie wpisują się w lifestyle pokolenia Y – burgerownie, które masowo pojawiają się w dużych miastach, muzyka łącząca ludzi, chęć wyróżnienia się w tłumie i szukanie alternatyw oraz moda na zdrowy tryb życia i bycie fit.

Spotkanie ma charakter otwarty i jest jedną z akcji Mobile Vikings, wpisujących się w program działań na rzecz wspierania rozwoju startupów oraz innowacyjnego biznesu. Czekamy na Was we wtorek, 23 maja o godzinie 16:00 w sali nr 3 budynku “P” Uniwersytetu Ekonomicznego. Liczymy na Waszą obecność!

Partnerem tej edycji wydarzenia Startup bez tajemnic jest ESN UE Wrocław. Dziękujemy za współpracę!

Najnowsze artykuły

Poznaj nas bliżej!

Jesteśmy Mobile Vikings - wirtualny operator komórkowy.

Razem z naszą społecznością chcemy tworzyć uczciwe oraz innowacyjne rozwiązania ku radości, zadowoleniu i chwale każdego, kto pojawi się na naszym pokładzie. Dla swoich wszystko! Wskakuj!

DOŁĄCZ DO ZAŁOGI!

Tam, gdzie inni operatorzy kończą, my zaczynamy. W końcu tak to właśnie działa, kiedy ktoś daje Ci swój numer!


KUMULUJ GIGABAJTY

Miesięczna pula GB to tylko początek! Dzięki kumulacji niewykorzystane GB przenoszą się na kolejny miesiąc, a Ty widzisz, jak stos Internetu rośnie. Niezależnie od ilości skumulowanych GB jest to całkowicie darmowe!

PŁYŃ #ZADARMO

Standardowa kwota doładowania to tylko początek. Polecaj nas znajomym - każdy zaproszony Viking sprawia, że Twój rachunek maleje o 10% (tak długo, jak zaproszony doładowuje konto za min. 25 zł). Od pięciu załogantów płyniesz totalnie #zadarmo! By korzystać z tej opcji, włącz Autodoładowanie.

BĄDŹ CZĘŚCIĄ ZAŁOGI

Oddanie numeru pod banderę Mobile Vikings to tylko początek. Zakładając hełm, stajesz się częścią sieci, która nie składa się z numerów, a z ludzi. Co to znaczy? Że zamiast armii botów do pomocy masz najlepszy Help Desk świata. A zamiast wydawać pieniądze na reklamy z celebrytami robimy #DlaSwoichWszystko!

Może Cię zainteresować