Blog Mobile Vikings

Vikingowie nas kochają! Nie wstydzimy się być siecią najbardziej zadowolonych użytkowników

Od kiedy nasz drakkar wyruszył w rejs po rynku polskich telekomów, staramy się budować sieć, z której sami chcielibyśmy korzystać. Naszym hasłem przewodnim stało się #DlaSwoichWszystko, a rynek odpowiedział. Vikingowie nie tylko doceniają nasze próby przygotowania najlepszej oferty, wsparcie pomocnego Helpdesku, ale też lubią formę, w jakiej mówimy i śmieją się z tych samych żartów. A teraz mamy na to twarde dowody.

Słowo do narodu
Zawsze z zapartym tchem śledzimy reakcje na wszystkie komunikaty, które puszczamy w eter. Niektóre cieszą same przez siebie – w końcu, kogo nie raduje obniżka cen? Nie każdy jednak lubi tysiącpięcsetmilionowy mail o RODO, których mieliśmy ostatnio wysyp. Okazuje się, że można było zrobić to lepiej. I kiedy dociera do nas odpowiedź w stylu “Brawo, brawo, brawo! […] Dzięki, że jesteście”, czerwienimy się jak nie pryskane jabłka z pobliskiego zieleniaka, a nasz copywriter podśmiechuje się do siebie jak mała, zawstydzona dziewczynka. Podobnie czujemy się, kiedy nasze wiadomości publikowane są jako przykłady ludzkiego podejścia do tematu – do tej pory komentowaliście je na serwisach branżowych, social mediach, a nawet na portalu ze śmiesznymi obrazkami wykop.pl #pdk. Miło nam!

Piszecie do nas i dzwonicie z każdym możliwym tematem […] niektórzy z Was pytają o sens życia

Codzienność nie taka szara
Nie samymi zmianami Viking żyje. To, że nasze mailingi traktowane są z hukiem, nie zmienia faktu, że najwięcej wiadomości dostajemy z dnia na dzień. Piszecie do nas i dzwonicie z każdym możliwym tematem. Kogoś interesuje kumulacja, innego autodoładowania, a niektórzy z Was pytają o sens życia, zmiany wartości łosiego poroża na rynkach runa leśnego czy osławionego już 22-letniego VW Golfa III, na którego zaoszczędzisz w jedyne 105 lat, zakładając że odłożysz 4 zł miesięcznie. Podczas tych rozmów traktujemy Was jak swoich i na każdym kroku spotykamy się z wdzięcznością. To daje nam siłę do codziennego wstawania. Bo mimo, że Polska przegrywa z Senegalem, prawdziwie miłe rzeczy przytrafiają się nam każdego dnia jako efekt prostego przekonania, że każdy z naszych Vikingów jest człowiekiem takim jak my sami, a nie numerem msisdn.

A może się mylimy? Czy my naprawdę jesteśmy fajni? Kim jesteśmy i dokąd zmierzamy?

A może się mylimy?
Zbierając do kupy wszystkie komentarze i opowiadając sobie w biurze o ciepłym przyjęciu, zaczęliśmy zadawać sobie jedno ważne, ale to bardzo ważne, pytanie – czy nie ulegamy złudzeniu własnej cudowności? Co z całym gronem milczących? Czy my naprawdę jesteśmy fajni? Kim jesteśmy i dokąd zmierzamy? Postanowiliśmy wziąć sprawy w swoje ręce i przygotowaliśmy mały systemik do sprawdzania zadowolenia oparty na wskaźniku NPS. Nie będziemy zanudzać szczegółami – powiemy tylko, że podstawę do oceny stanowi gotowość do dzielenia się siecią wśród znajomych i rodziny. Dodamy jeszcze, że wszystko miało miejsce jeszcze zanim ogłosiliśmy, że polecając sieć, możesz płynąć w niej za darmo na zawsze.

Mail, którego użyliśmy w badaniu
Mail, którego użyliśmy w badaniu

Pierwszą turę badania przeprowadziliśmy na losowej grupie 69 Vikingów (liczba przypadkowa) i wyniki okazały się nieprzeciętnie wysokie. Poszliśmy po rozum do głowy i wyciągnęliśmy wnioski. Badaniom telefonicznym, którymi się posłużyliśmy, daleko do neutralności. Skleiliśmy więc prostego maila i puściliśmy w eter. Tym razem w dwóch turach po 500 użytkowników.
I wiecie, co…

Wy naprawdę nas kochacie <3
Wyniki badań mailowych okazały się jeszcze wyższe niż wydzwanianie z pytaniem, co o nas myślicie. W dwóch turach maili otrzymaliśmy od Was 75 i 70 punktów NPS. Co to znaczy? Krótko mówiąc, im więcej punktów, tym marka bardziej jest lubiana – Apple ma ich 47, a Pampers 37 (zestawienie przypadkowe). A jak wyglądamy na gruncie operatorów? Trafiliśmy na artykuł z lipca 2017:

PLAY twierdzi, że ma najwyższy wskaźnik NPS (net promoter score) spośród 4 polskich dużych operatorów komórkowych. Według badania firmy Analysys Mason Limited za 2016, PLAY mia
wówczas NPS na poziomie 28. Pozostali operatorzy w badaniu zleconym przez Play, uzyskali NPS na znacząco niższym poziomie: Orange 18, T-Mobile 9, a Plus tylko 4.Wojciech Piechocki, GSM Online

Nie ukrywamy, że byliśmy w szoku! Jasne, było to badanie wykonane przez nas. Dało nam jednak do myślenia. W połączeniu z masą pozytywnych reakcji, którymi zalewacie nas każdego dnia, z dumą będziemy nazywać się “Siecią najbardziej zadowolonych klientów”. Z chęcią podejmiemy rękawicę i wyzwiemy na pojedynek każdego operatora, który wynajmie profesjonalny zespół badawczy, by porównać jego wyniki z naszymi na tym gruncie.

Wykres poglądowy, można zaobserwować zaburzenie linii trendu pomiędzy sukcesem, a porażką.

Wykres poglądowy, można zaobserwować zaburzenie linii trendu pomiędzy sukcesem, a porażką.

 

Najnowsze artykuły

Poznaj nas bliżej!

Jesteśmy Mobile Vikings - wirtualny operator komórkowy.

Razem z naszą społecznością chcemy tworzyć uczciwe oraz innowacyjne rozwiązania ku radości, zadowoleniu i chwale każdego, kto pojawi się na naszym pokładzie. Dla swoich wszystko! Wskakuj!

DOŁĄCZ DO ZAŁOGI!

Tam, gdzie inni operatorzy kończą, my zaczynamy. W końcu tak to właśnie działa, kiedy ktoś daje Ci swój numer!


KUMULUJ GIGABAJTY

Miesięczna pula GB to tylko początek! Dzięki kumulacji niewykorzystane GB przenoszą się na kolejny miesiąc, a Ty widzisz, jak stos Internetu rośnie. Niezależnie od ilości skumulowanych GB jest to całkowicie darmowe!

PŁYŃ #ZADARMO

Standardowa kwota doładowania to tylko początek. Polecaj nas znajomym - każdy zaproszony Viking sprawia, że Twój rachunek maleje o 10% (tak długo, jak zaproszony doładowuje konto za min. 25 zł). Od pięciu załogantów płyniesz totalnie #zadarmo! By korzystać z tej opcji, włącz Autodoładowanie.

BĄDŹ CZĘŚCIĄ ZAŁOGI

Oddanie numeru pod banderę Mobile Vikings to tylko początek. Zakładając hełm, stajesz się częścią sieci, która nie składa się z numerów, a z ludzi. Co to znaczy? Że zamiast armii botów do pomocy masz najlepszy Help Desk świata. A zamiast wydawać pieniądze na reklamy z celebrytami robimy #DlaSwoichWszystko!

Może Cię zainteresować