LAUNCH-v2v-blog (1)

Wszystko co chcielibyście wiedzieć o V2V i nie boicie się zapytać

Październik 13, 2018

Ahoj Vikingowie! W związku z tym, że wprowadziliśmy dla Was właśnie V2V – nową funkcjonalność w ramach naszej Viking App, spieszymy z ważnym info. W myśl zasady #DlaSwoichWszystko, chcemy wsadzić Wam Asy w rękaw – oto zbiór pytań i odpowiedzi, które ułatwią Wam rejestrowanie nowych użytkowników w sieci i powiększanie Waszych załóg w programie “Za Darmo”. A jeśli wśród czytelników tego wpisu znajdą się osoby, które są zainteresowane dołączeniem do Mobile Vikings i włożeniem na głowy hełmów – zaręczamy, że i Wy znajdziecie tu porcję wiedzy, która pomoże Wam podjąć tę zmieniającą życie decyzję. A my zapewniamy, że warto i obiecujemy, że razem nie będziemy się nudzić. 😉

Do zbioru możecie dopisać swoje pytania – my je przeczytamy i jeśli nie będą pełne, hm… brzydkich słów – opublikujemy je jak najszybciej wraz z odpowiedziami. Co Wy na to?! To chyba dobry deal? A teraz zapraszamy do lektury, miłego!

  • Czytelnik
    O co chodzi w tym całym Waszym V2V?
    • Poprawka - nie Waszym, tylko naszym! 😉 Pomyśleliśmy, że zapraszanie nowych Vikingów na pokład może być prostsze. Potrzebujesz jedynie naszej apki mobilnej, żeby w wygodny i szybki sposób zrobić komuś dzień, założyć vikingowy hełm na głowę i powiększyć swoją załogę (#ZaDarmo). Poza zaproszeniem, od ręki załatwisz też rejestrację - wygodnie i szybko. A nowa karta SIM przyjdzie pocztą. Czyż nie brzmi to wspaniale? Ważne info: V2V to wyłącznie przenoszenie numerów.
      Viking Sylwia
      Viking Sylwia
  • Czytelnik
    Kto będzie mógł rejestrować innych użytkowników?
    • Wszyscy pełnoletni Vikingowie.
      Viking Sylwia
      Viking Sylwia
  • Czytelnik
    Kto będzie mógł zostać zarejestrowany przy użyciu V2V?
    • Każda osoba powyżej 13 roku życia posiadająca PESEL, która marzy (choć może jeszcze o tym nie wie) o przeniesieniu swojego numeru z innej sieci do Mobile Vikings. Mamy duży pokład - pomieścimy wszystkich ochotników.
      Viking Sylwia
      Viking Sylwia
  • Czytelnik
    Skąd pomysł na V2V?
    • To akurat bardzo proste. Na pierwszym miejscu stawiamy Vikingów - w końcu #DlaSwoichWszystko! Środki marketingowe także wolimy przekładać na wartość dodaną dla użytkowników, zamiast płacić celebrytom za reklamę naszych usług. I wreszcie każda zaproszona osoba, to większa szansa na #ZaDarmo dla Polecającego. Od startu programu do teraz (czerwiec-wrzesień 2018) aż 46% nowych osób, które dołączają do naszej sieci przychodzi z polecenia już obecnych Vikingów! To między innymi dlatego postanowiliśmy ten proces ułatwić, wprowadzając V2V.
      Viking Sylwia
      Viking Sylwia
  • Czytelnik
    #ZaDarmo? pierwsze słyszę…
    • A maile były czytane? ( ͡° ͜ʖ ͡°) A tak serio, to szybkie przypomnienie: 1. Zaproś na pokład 5 Vikingów 2. Oni doładowują za 25 ziko miesięcznie, a Ty masz doładowanie za darmo 3. Dopóki płyniecie razem - Ty nic nie płacisz 4. Nie trać ducha, stała zniżka już od pierwszego zaproszonego Szczegóły możesz zobaczyć tutaj.
      Viking Sylwia
      Viking Sylwia
  • Czytelnik
    A co z tego ma zaproszony?
    • Poza zajawką z bycia Vikingiem i operatorem, który nie truje tyłka? Jesteśmy pewni, że nasze usługi będą się podobać, ale żeby nie było, to na początek dla Nowego Vikinga przygotowaliśmy pakiet rozgrzewkowy na 14 dni: 50 minut, 50 SMS-ów i 500 MB oraz standardowy bonus za przeniesienie numeru 10 GB na 31 dni. A to wszystko po to, aby od razu można było zobaczyć, jak działa komórka w najlepszej sieci.
      Viking Sylwia
      Viking Sylwia
  • Czytelnik
    Co z tą rejestracją, czy to tak można?
    • Jakby nie było można, to byśmy nie robili. 🙂 To, że czegoś nie było do tej pory, nie oznacza, że jest niezgodne z prawem. Sami się dziwimy, że żaden inny operator wcześniej nie wprowadził tego typu ułatwienia. Cóż... może nie myślą o społeczności tyle, co my! Zapewniamy, że wszystkie działania są zgodne z prawem, a cały proces został zaprojektowany i skonsultowany z prawnikami i liderami opinii.
      Viking Sylwia
      Viking Sylwia
  • Czytelnik
    Ok, to jak to wygląda w praktyce?
    • Proces V2V upoważnia Cię do rejestracji nowego Vikinga na pokładzie. W trakcie powinieneś sprawdzić, czy dane zapraszanej osoby są zgodne z dokumentem tożsamości. Potem zweryfikujemy to raz jeszcze z dotychczasowym operatorem przy przenoszeniu numeru, więc wszystko pod kontrolą. Cały proces zaczynasz w swojej apce, podajesz garść informacji o nowym Vikingu oraz jego numer telefonu. On dostaje SMS-a, klika w link, instaluje aplikację i kontynuuje proces u siebie. Po zakończeniu całości my wysyłamy pocztą nową kartę SIM wraz z instrukcjami co robić dalej. Wszystko szybko i sprawnie, z resztą zamiast o tym pisać, lepiej samemu spróbować.
      Viking Sylwia
      Viking Sylwia
  • Czytelnik
    Co zrobić, gdy na moim telefonie nie działa Viking App?
    • TL:DR Zmień telefon Wiemy, że nieśmiertelna Nokia 3310 ma najlepsze gry, ale proponujemy zmienić telefon. A na poważnie - w takich sytuacjach najlepiej zwrócić się do naszych niezawodnych Help Desk Heroes (helpdesk@mobilevikings.pl)
      Viking Sylwia
      Viking Sylwia
  • Czytelnik
    Czy nowy użytkownik Mobile Vikings musi być związany z siecią przez ściśle określony czas, aby miał możliwość budowania swojej własnej załogi?
    • Każdego Vikinga traktujemy tak samo, dlatego rejestrować i budować swoją załogę możesz od momentu otrzymania aktywnej karty. A jeśli nie spodoba Ci się w naszej sieci (mało prawdopodob - możesz bez konsekwencji od nas odejść. Z doświadczenia wiemy jednak, że ten mały procent użytkowników, którzy odchodzą, najczęściej szybko wracają!
      Viking Sylwia
      Viking Sylwia
  • Czytelnik
    Jak zachęcić znajomego do przejścia do Mobile Vikings?
    • Sposobów jest kilka. Nie chcemy nikogo podpuszczać, ale znajomego najlepiej zachęca się przy dobrym… piwie. I wiedzieli już o tym nasi przodkowie, którzy od zarania dziejów dobijali targu przy wysokoprocentowych trunkach (zresztą trudno się dziwić, jeśli mieszka się w miejscu, do którego promienie słoneczne nie docierają przez pół roku…;)) Po pierwszym łyku możesz opowiedzieć swojemu rozmówcy o benefitach płynących z bycia Vikingiem - bardzo dobrej ofercie, braku umów, umów do umów, kruczków i zobowiązań. No i oczywiście o tym, że w naszej sieci można mieć naprawdę #ZaDarmo. PS Z jakiegoś powodu Ty także tu jesteś! Może wystarczy, że podzielisz się ze swoim znajomym najlepszym według Ciebie powodem, dla którego warto założyć na głowę nasz hełm?
      Viking Sylwia
      Viking Sylwia
  • Czytelnik
    Co zrobić jeśli nie mam znajomych?
    • Hmm… znaleźć ich? Możesz też zadzwonić do nas i dać się poznać, ale uprzedzamy - my już jesteśmy w MV! 😀
      Viking Sylwia
      Viking Sylwia
  • Czytelnik
    Czym V2V w pakiecie z programem #ZaDarmo różnią się od programów poleceń funkcjonujących u innych operatorów?
    • U innych operatorów funkcjonują programy poleceń, w których każda osoba polecająca dostaje bonusy, ale niestety najczęściej wiąże się to z koniecznością podpisania umowy abonamentowej. My od tego odchodzimy. Jak wiecie - nie lubimy ograniczeń, dlatego nasi Vikingowie mają pełną swobodę i wolność. U nas można wybrać dowolną ofertę bez zbędnych formalności i kruczków. Jako Vikingowie macie pełną swobodę i wolność - możecie nawet po miesiącu zrezygnować z usługi, jeśli się nie spodobała - ale wnioskując po tendencjach, jakie obserwujemy u obecnych Vikingów, to mało prawdopodobne. 😉
      Viking Sylwia
      Viking Sylwia
  • Czytelnik
    Jaki jest limit osób, które mogę zarejestrować w sieci Mobile Vikings?
    • U nas nie ma żadnych limitów. Masz ochotę zarejestrować wszystkich swoich znajomych z Facebooka? Proszę bardzo!
      Viking Sylwia
      Viking Sylwia
  • Czytelnik
    Dlaczego przez V2V można tylko przenieść numer, a nie kupić nową kartę SIM?
    • To proste - ze względów bezpieczeństwa. Umożliwiając dołączenie do grona Vikingów osobom mającym już zarejestrowany numer u innego operatora, pozbywamy się ryzyka nadużyć.
      Viking Sylwia
      Viking Sylwia
  • Czytelnik
    Co jeśli podam błędne dane przy rejestracji?
    • Dane weryfikowane są z tymi, które podałeś swojemu obecnemu operatorowi, więc rejestrując się przez V2V powinieneś zwrócić uwagę na ich spójność. Ale przecież Errare humanum est jak mawiał Seneka - mylić się ludzka rzecz! Jeśli więc taki błąd się pojawi - spokojny hełm - skontaktujemy się z kim trzeba i poprawimy co należy.
      Viking Sylwia
      Viking Sylwia
  • Czytelnik
    Umowa znajomego kończy się dopiero za dwa miesiące. Czy mimo to już teraz mogę rozpocząć rejestrację?
    • Tak. Wniosek o przeniesienie numeru można złożyć do 120 dni przed końcem umowy. Twój znajomy będzie mianowany Vikingiem tak szybko, jak to możliwe, ale z uwzględnieniem aktualnego kontraktu. Nie chcemy przecież, żeby przed dołączeniem do naszej załogi musiał ponosić jakiekolwiek kary.
      Viking Sylwia
      Viking Sylwia
  • Czytelnik
    Mój znajomy nie pojawił się w mojej załodze, dlaczego?
    • Być może (na jego nieszczęście ;)) wciąż jest powiązany ze starym operatorem? Cierpliwości, daj mu trochę czasu na zakończenie obecnej umowy. Dopiero kiedy założy hełm (stanie się aktywnym Vikingiem), otrzymasz stałą zniżkę. Pamiętaj, że w obecnym programie poleceń tylko taryfy od 25 zł wzwyż dają zniżkę władcy klanu. I jak? Czy po tym wpisie Wasze życie stało się łatwiejsze? Jeśli nie, nie martwcie się - jest na to kilka rozwiązań. Po pierwsze i najważniejsze - ten wpis służy Wam i tu możecie dopisywać swoje pytania. Po drugie - Help Desk Heroes nieprzypadkowo mają w stanowisku słowo bohater. Dzwońcie i piszcie, jesteśmy dla Was - pomożemy.
      Viking Sylwia
      Viking Sylwia
Twoje pytanie zostanie zapisane i pojawi się, gdy otrzymasz odpowiedź.

I jak? Czy po tym wpisie Wasze życie stało się łatwiejsze? Jeśli nie, nie martwcie się – jest na to kilka rozwiązań. Po pierwsze i najważniejsze – ten wpis służy Wam i tu możecie dopisywać swoje pytania. Po drugie – Help Desk Heroes nieprzypadkowo mają w stanowisku słowo bohater. Dzwońcie i piszcie, jesteśmy dla Was – pomożemy.

Wasze komentarze: