jaki-program-lojalnosciowy_blog

Jak wybrać dobry program lojalnościowy? Zrobiliśmy to za Was

Listopad 6, 2018

Ilu operatorów tyle programów lojalnościowych. Postanowiliśmy sprawdzić, czy aby na pewno nasza oferta jest lepsza od innych – w końcu chcemy dla Was jak najlepiej. W tym celu chwyciliśmy za lornetkę i udaliśmy się na małe rozeznanie. Jesteście ciekawi, czego się dowiedzieliśmy zakradając się na pokłady innych operatorów komórkowych?

Jak dobrze wiecie najbardziej zależy nam na zadowoleniu naszych Vikingów. Czasami wyruszamy w długie podróże, które mają na celu znalezienie odpowiednich rozwiązań. Tym razem wypłynęliśmy na nieznane wody i przekopując każdy kąt pokładów innych operatorów komórkowych staraliśmy się odnaleźć program lojalnościowy lepszy od naszego #ZaDarmo. I wiecie co? Jedyne co zastaliśmy na miejscu to masa kruczków i dokumentów. A tego przecież nie lubimy…

Pokład nr I

Naszym pierwszym celem był pokład jednego operatora, który należy do Wielkiej Czwórki. Zapoznając się pobieżnie z ofertą jego programu lojalnościowego można byłoby pomyśleć, że to całkiem przyzwoita propozycja. Jednak nasze wprawne oko dostrzegło pewne mankamenty, które zupełnie zmieniły nasz punkt widzenia. Od tej pory przed oczami mamy tylko stado czarnych kruków. 😉 Wspomniana oferta działa tylko i wyłącznie w abonamencie i skierowana jest do klientów indywidualnych. Podobnie jak nasz program lojalnościowy #ZaDarmo polega na systemie poleceń. Porównując obie oferty, różnice widać gołym okiem. Wspomniana oferta jednego z W4 jest skierowana do grup od 5 do 10 osób (u nas nie ma ograniczeń). Sam proces zbierania znajomych może trwać 6 miesięcy, ale na wstępie należy zadeklarować ilu znajomych będzie znajdowało się w naszej grupie. Jeśli jednak w trakcie ktoś z 5 zadeklarowanych znajomych przestanie płacić za swój numer – założyciel grupy jest zobowiązany znaleźć kogoś na jego miejsce lub płacić za tę osobę do końca trwania umowy. Tutaj warto również zwrócić uwagę, że na start od osoby zbierającej pobierana jest opłata aktywacyjna w wysokości 30 zł. Nasi użytkownicy nie muszą zaprzątać sobie głowy takimi opłatami. Kolejną różnicą są umowy. Tutaj każdy członek grupy jest zobowiązany podpisać umowę na okres 24 miesięcy, a osoba zakładająca grupę musi dodatkowo zawrzeć umowę do zawartej umowy – patrząc po tym jednym zdaniu widać, że coś za dużo tych “umów”. 😉 U nas nie istnieją takie zobowiązania – jako Viking masz pełną wolność. Wiemy, że jesteś z nami, bo jest Ci z nami dobrze, a nie dlatego, że musisz.

Pokład nr II

Dla równowagi postanowiliśmy odwiedzić również pokład jednego z mniejszych operatorów komórkowych, który wielkością przypomina nasz Drakkar. Tutaj również natknęliśmy się na jeden z programów lojalnościowych, który mógłby konkurować z naszą ofertą. Ale nie konkuruje. Dlaczego? Omawiany program polega na dostarczaniu operatorowi klientów, którzy z naszego polecenia podpiszą umowy. Za każdą podpisaną umowę polecający otrzymuje pewną kwotę pieniędzy. Znów widzimy, że przewija się temat podpisywania zobowiązań. Dla każdej osoby, która chce rozpocząć proces zapraszania znajomych operator tworzy dedykowaną stronę internetową, którą zapraszający może rozsyłać do potencjalnych klientów. Aby dostać pieniądze za zebrany lead – osoba z naszego polecenia musi podać swój numer telefonu i wyrazić zgodę na kontakt marketingowy ze strony operatora. Dopiero po dopięciu przez nią wszystkich formalności oraz opłacenia pierwszej faktury – polecający może spodziewać się pieniędzy. Nasi użytkownicy sami chętnie zapisują się do naszej bazy – gwarantujemy, że nikogo do niczego nie zmuszamy. 😉  Sami nie lubimy spamu, dlatego nie chcemy zarzucać Was mało znaczącymi treściami – zawsze przesyłamy jedynie porcję ważnych informacji. Na pokładzie mamy silną społeczność, którą jak sami widzimy macie chęć rozbudowywać. Dzięki odpowiednio dobranym narzędziom nie musicie martwić się o żadne linki, kody czy podpisywanie umów. Cenimy sobie wolność i komfort, dlatego wszystko możecie załatwić z poziomu swojego smartfona.

Pokład nr III

W drodze powrotnej natknęliśmy się na pokład trzeciego operatora komórkowego, który również w swojej ofercie ma program lojalnościowy. Operator zachęca do zapraszania do sieci swoich bliskich, dzięki którym oszczędza się na abonamencie. Tutaj również nałożone są ograniczenia – w ofercie można zebrać jedynie 10 kontaktów. Warto zaznaczyć, że mimo zwerbowania sporej liczby osób – polecający wciąż musi płacić za abonament – u nas ma #ZaDarmo. Kolejną kwestią, o której należy wspomnieć są umowy. U nas nie musisz martwić się o żadne rozdzielanie rachunków czy pilnowanie terminów – kto by miał do tego głowę? 🙂

Drakkar

Po odwiedzeniu pokładów innych operatorów z przyjemnością wracamy na nasz Drakkar. Jeśli zastanawialiście się jak wybrać dobrą ofertę już nie musicie zaprzątać sobie tym głowy. Po rozeznaniu się na rynku w poszukiwaniu godnych uwagi programów lojalnościowych i skonfrontowania ich z naszym #ZaDarmo widzimy, że nasza oferta nie ma sobie równych. Wszystkie formalności możecie załatwić poprzez naszą aplikację Viking App. Od każdego zaproszonego do sieci Vikinga otrzymujecie 10% zniżki na nasze usługi – kwota przysługującej zniżki jest zależna od kwoty doładowania zwerbowanej na pokład osoby. Po zebraniu 5 osób macie wszystko #ZaDarmo.

Nasz rekonesans nadał nam wiatru w żagle i po raz kolejny utwierdziliśmy się w przekonaniu, że nie trzeba mieć największego pokładu, aby oferować najlepsze rzeczy. Nasza oferta wyprzedza programy lojalnościowe innych operatorów, a po kątach naszego statku nie czają się żadne ukryte kruczki. Już niebawem odsłonimy przed Wami kolejne karty.

Stay tuned!

 

Wasze komentarze: