Help Desk

Gdzie złapać nasz Help Desk?

Lipiec 24, 2019

Leniwy poranek, gorące popołudnie czy jeszcze bardziej leniwy weekend. Niezależnie od pory, pogody i nastroju – zawsze gotowi, aby wziąć za rogi Wasz problem i błyskawicznie go rozwiązać, przybijając jednocześnie piątki pozostałej części zespołu w krótkodystansowym truchcie przez biuro. To nie była zagadka, ale tak, zgadliście: mowa o naszym niezastąpionym Help Desku!

Wszyscy już słyszeli te chwytające za serca opowieści o naszym supporcie: łzach wzruszenia, uratowanych gigabajtach i doładowanych kontach. Czy wiecie jednak jak dosięgnąć nasz Help Desk? Na jakich platformach do nich zagadać? Spieszymy z namiarami!

Stara, bezpośrednia szkoła

Jeśli daleko Wam od osobowości introwertyka, cenicie bezpośredni kontakt, a przy streszczaniu istoty swojego problemu przez słuchawkę mimochodem pokonujecie dystans liczony w kilometrach, to z pewnością jest to rozwiązanie dla Was. Bez obaw – nasza pomoc jest równie gadatliwa co Wy i jeśli będziecie chcieli porozmawiać o historii lotnictwa, przepisach na ciasto marchewkowe lub aktualnych, trapiących Was kwestiach geopolitycznych, to spokojnie znajdziecie i słuchacza i rozmówcę po drugiej stronie. Wystarczy wycisnąć jeden z poniższych numerów:

+48 71 799 99 40

+48 732 007 007

Dla lubiących krótkie formy

Jeśli jednak specjalnie nie lubicie wchodzić w bezpośredni kontakt czy wyraźnie artykułować problemy do mikrofonu, a bliżej Wam do zręcznego operowania palcami na klawiaturze to jasne, że musicie skontaktować się z nami za pośrednictwem mediów społecznościowych. Jest to jedna z najpewniejszych form kontaktu, a i też zawsze możecie zręcznie powrócić do historii ognistych konwersacji i sprawdzić, jakie krótkie kody odpowiadały za poszczególne usługi czy funkcje. Gdzie możecie do nas pisać? Obsłużymy Was w wiadomościach prywatnych odpowiednio na Facebooku, Twitterze i Wykopie. Bardziej palące kwestie z wrażliwymi danymi będą jednak wymagały kontaktu w innej formie, co też płynnie prowadzi nas do…

Skrzynki pełne, ale ślijcie dalej!

Po części klasyka, która oddaje trochę pola wspomnianym wyżej Facebookowi,Twitterowi i Wykopowi, jednak w dalszym ciągu główne pole wymiany zdań, jeśli mowa o rozstrzyganiu istotnych problemów, przy których niezbędne jest (czasami) podanie wrażliwych danych. To idealne rozwiązanie gdy nie prowadzi Was do nas jedynie chęć zrobienia cesji czy przeniesienia całej rodziny na pokład Vikingów – spokojnie możecie postarać się o dłuższe formy tekstowe, pieśni pochwalne i rozprawki na nasz adres mailowy:

helpdesk@mobilevikings.pl

Gdyby to nie okazało się wystarczające…

To spokojnie, od niedawna płyniemy z kolejną opcją na zdobycie uwagi i troski naszego Help Desku. Gdybyście woleli mimo wszystko szybką i pikantną wymianę zdań (ale niekoniecznie przez słuchawkę) zawsze możecie zdecydować się na bezpośredni czat z jednym z wybrańców, którzy aktualnie czekają na straży! Możecie z nami pogadać na czacie zarówno na naszej stronie internetowej tutaj:

https://mobilevikings.pl/pl/

Bądź też wygodnie z każdego miejsca, korzystając z naszej aplikacji Viking App w Waszym telefonie, w której funkcja czatowania jest również dostępna. Brzmi intrygująco? Nie zawahajcie się skorzystać!

Livechat

O czymś zapomnieliśmy, co powinniśmy jeszcze dodać? Gołębie, drony – wrócić do odręcznie pisanych listów? Jak zawsze jesteśmy otwarci na sugestie!

Wasze komentarze: