Blog Mobile Vikings
Społeczność

Jak głos społeczności wpływa na operatora?

Dlaczego w Mobile Vikings mówimy o sobie – jedyny operator społecznościowy? Nie chodzi nam tylko o to, że słyszycie “cześć”, kiedy zadzwonicie na nasz HelpDesk. Chodzi o wpływ użytkowników na to, kim jesteśmy. Oto przykłady, w jaki sposób, jako Vikingowie, współtworzycie z nami tę, jedyną opartą na głosie społeczności, sieć. Sieć, w której jest się Vikingiem, a nie numerem.

OFERTA WEDLE ŻYCZENIA.
Kwiecień 2020. Promienie wiosennego słońca padają na pierwsze pączki wypuszczone przez budzące się do życia rośliny, a praca w naszym Centrum Dowodzenia wrze. Vikingowie zdecydowali – oferta Match zostaje wzbogacona o darmową kumulację danych. W publicznym głosowaniu wskazaliście, że wolicie kumulować za darmo, niż dostawać co miesiąc 10% więcej GB. Dwa tygodnie później na naszym pokładzie zawitał Perfekt Match z darmową kumulacją. Oto siła społeczności! 💪

 
 
Głosowanie przeprowadzone wśród społeczności Mobile Vikings.
Widoczny ten jeden Viking, który nigdy nie może się zdecydować.

APLIKACJA BUDOWANA Z LUDŹMI.
Zawsze byliśmy dumni z Viking App – trudno nie cieszyć się, kiedy jest to najwyżej oceniane narzędzie spośród aplikacji do obsługi konta na polskim rynku telekomunikacyjnym (średnie ocen: ⭐ 4,7 w Google Play i ⭐ 4,8 w App Store). Tak samo jak oferta, Viking App tworzona jest z Waszym udziałem, naszej społeczności. To Vikingowie testujący aplikację wskazują nam elementy, na które powinniśmy zwrócić uwagę oraz podsuwają nowe pomysły. Udział społeczności zaczął się od małego głosowania nad ikonką apki kilka lat temu i trwa do dziś. W najnowszej wersji, na podstawie Waszych komentarzy, zmieniliśmy design głównego dashboardu. Zaktualizujcie Viking App i wystawcie nam ocenę, a wprowadzimy kolejne zmiany!

NA POMOC TAM, GDZIE SPOŁECZNOŚĆ WSKAZUJE.
Pomaganie mamy we krwi i wielokrotnie działaliśmy charytatywnie. Wśród Vikingów pojawiły się głosy, że chcieliby do tej pomocy dorzucić swoje trzy…gigabajty. 💰 Na niejednym z Waszych numerów ilość skumulowanych danych sięgnęła pułapu, przy którym wiecie, że niemożliwe jest zużycie ich wszystkich. Do tej pory jednym ze sposobów na rozładowanie kumulacji, była wymiana zebranych GB na gadżety w Viking Store. Teraz oprócz stylowej czapki lub bluzy, możecie przeznaczyć zebrane gigsy na jedną z trzech akcji charytatywnych. Oczywiście proponowane do wyboru instytucje również nie znalazły się na liście przypadkowo i odzwierciedlają wynik vikingowych sugestii. To gdzie wysyłacie szalupę ratunkową?

To, co zarobi sieć, wraca do niej i przeznaczone jest na inwestycje, działalność charytatywną oraz na całkowite zniesienie opłat za numery promujących nas Vikingów…

VIKINGOWIE NAJLEPSZĄ REKLAMĄ.
Nasz model biznesowy jest…inny. 👾
No, nie aż tak inni, ale jednak. Dlaczego? Nasz zarząd nie wypłaca akcjonariuszom dywidend, a w reklamach nie uświadczycie celebrytów i gwiazd sportu. Co to ma ze sobą wspólnego? Bardzo wiele – zyski wypracowane przez Mobile Vikings nie przechodzą w ręce bogatych inwestorów, ani nie są przekazywane celebrytom, którzy zainkasują je za pokazanie uśmiechu na billboardzie. 👨🏻‍🎤👎 To, co zarobi sieć, wraca do niej i przeznaczone jest na inwestycje, działalność charytatywną oraz na całkowite zniesienie opłat za numery polecających nas Vikingów. Wierzymy, że to najuczciwszy możliwy model, w którym idea ważniejsza jest od pieniędzy. Właśnie dlatego chcemy, byście to Wy polecali nas znajomym, bo Wy, w przeciwieństwie do dowolnego kupionego aktora, widzicie jak Mobile Vikings działa. Wy jesteście naszymi celebrytami.

VIKING MA WYBÓR…NAWET PIWA!
Epidemia koronawirusa wstrzymała nasze prace nad otwarciem przestrzeni, w której Vikingowie będą mogli spotkać się, porozmawiać, posłuchać muzyki i załatwić sprawy związane z telefonem. Plany nie są małe! Oczywiście, jak na Vikingów przystało, w naszym porcie serwowany musi być jakiś trunek…i tu do współpracy kolejny raz zaprosiliśmy Was! Podczas degustacji zorganizowanej przez nas oraz wrocławski Browar Profesja, dokonaliście wyboru, które z piw najlepiej oddaje nasz charakter i będzie serwowane w Viking Venue. 🍻 Nie był to pierwszy raz, kiedy się spotkaliśmy. Wypad na gokarty,
Turniej Laser Tag czy wspólne wyjście na piwo, to tylko niektóre z przykładów naszego integrowania się ze społecznością.

To nasz duch i kierunek działania. Każdy, kto się z nim zgadza, odnajdzie w Mobile Vikings miejsce dla siebie. Nie ma tu znaczenia, czy chce byśmy byli reprezentującym go głosem w świecie firm, które traktują ludzi jak numery, czy woli aktywnie angażować się z nami w ideę współtworzenia – poczuje się dobrze w naszej społeczności! Co myślicie o tej filozofii? 🤔