Zmiana, która nie zajmuje więcej niż kilka minut. Help Desk, który w razie potrzeby, poda Ci serce na tacy. Oferty, z których – co tu dużo mówić – po prostu chce się korzystać. A to wszystko w Mobile Vikings. Jeśli chcesz zmienić swój pakiet, np. na Ekstra MATCH, przeprowadzimy Cię przez ten proces szybko i sprawnie.
W jaki sposób możesz zmienić pakiet w Mobile Vikings?
Proces przejścia na inną ofertę zależy od tego, na jakich zasadach płyniesz z nami. Można wyróżnić 3 ścieżki zmiany, gdy:
- masz autodoładowanie,
- nie masz autodoładowania,
- nie jesteś w matchu.
Co ważne, zmiany oferty wymaga kolejnego doładowania. Dlatego nowy pakiet najlepiej jest wybrać pod koniec ważności tego, który masz obecnie. Wszystko opisaliśmy poniżej, tak, żebyś mógł dokonać zmiany łatwo i skutecznie.
Kilka słów o autodoładowaniach
Dla przypomnienia, autodoładowanie to płatność, która umożliwia realizowanie cyklicznych doładowań z karty płatniczej przypiętej do konta Vikinga. Wystarczy, że w zakładce „Moje konto” > „Płatności Vikinga” dodasz swoją kartę płatniczą, a następnie włączysz metodę płatności dla wybranych numerów i od tej pory autodoładowanie będzie wykonywane automatycznie.
Pewnie pamiętasz, czy złotówki znikają z Twojego konta automatycznie, czy sam dbasz o to, żeby je przekazać. Gdybyś jednak zapomniał, a wiadomo, jak to czasami z tą pamięcią bywa, to spokojna głowa! Za pomocą naszej aplikacji, jak i logując się na swoje konto Vikinga w przeglądarce, z łatwością sprawdzisz, jaką opcję masz ustawioną.
- Zmiana oferty, gdy masz włączone autodoładowanie
Jeśli masz włączone autodoładowanie, to możesz zmienić swój pakiet na inny przez stronę www lub aplikację. Rekomendujemy zmianę oferty przez stronę www, ponieważ jest prosta i intuicyjna. Dzięki temu z łatwością wypłyniesz w wybrany przez siebie rejs.
Zmiana oferty przez stronę www
- Zaloguj się na swoje konto na stronie https://mobilevikings.pl/pl/account/login/.
- Kliknij switch „Autodoładowanie”.
- Jeśli chcesz zmienić ofertę, wystarczy wyłączyć “Autodoładowanie”.
- Ponownie kliknij switch “Autodoładowanie”.
- Następnie zmień ofertę.
- I wybierz tę, która Cię interesuje, czyli Ekstra MATCH.
7. To już wszystko. Proste, prawda?
Zmiana oferty przez aplikację Viking App
- Wejdź w aplikację Viking App.
- Przejdź na główny widok i kliknij zielone pole.
- Następnie kliknij suwak, aby wyłączyć autodoładowanie.
- Potwierdź swój wybór.
- Wybierz “Doładuj”.
- Następnie wybierz ofertę Ekstra MATCH.
- Dokonaj płatności dowolną metodą.
8 a. Jeśli nie chcesz ponownie włączać autodoładowania:
To już wszystko. Szybko poszło, prawda?
8 b. Jeśli chcesz włączyć ponownie autodoładowanie:
- Kliknij “Autodoładowanie”.
- Zaakceptuj zgodę. W tym miejscu możesz też podpiąć kartę. Jeśli była podpięta wcześniej, nie musisz nic robić.
- I gotowe!
2. Zmiana oferty, gdy nie masz autodoładowania
Zmiana oferty przez stronę www
- Zaloguj się na swoje konto na stronie https://mobilevikings.pl/pl/account/login/.
- Najpierw wybierz „Doładuj”.
- Następnie wybierz ofertę, która Cię interesuje, czyli Ekstra MATCH.
- I już! Gotowe!
Zmiana oferty przez aplikację Viking App
- Wejdź w aplikację Viking App.
- Wybierz “Doładuj”.
- Następnie wybierz ofertę Ekstra MATCH.
- Dokonaj płatności dowolną metodą.
5 a. Jeśli nie chcesz ponownie włączać autodoładowania:
Zrobione! Możesz już cieszyć się z nowej oferty.
3. Jeśli nie jesteś w MATCHU, Help Desk we wszystkim pomoże
Po pierwsze, z każdym pytaniem dotyczącym zmiany oferty śmiało zgłaszaj się do naszego Help Desk. To team fachowców, którzy naprawdę znają się na rzeczy i jeśli będzie trzeba, to przepłyną nawet po wzburzonych morzach, żeby Ci pomóc. Po drugie, jeśli chcesz zmienić pakiet, a nie jesteś w MATCHU, nasz #PerfektHelpDesk na Twoją prośbę wykona migrację na nową ofertę. Raz-dwa i gotowe. Tak to robimy.
Z automatu będziesz miał ustawiony plan Perfekt MATCH, ale nic się nie martw, po migracji z łatwością będziesz mógł dostosować do swoich potrzeb MATCHowe oferty, np. płynąć dalej z Ekstra MATCHem. Rejs rozpoczniesz bez problemu, przechodząc jedną ze ścieżek opisanych wyżej. Pamiętaj tylko, że jak już popłyniesz na tych nowych wodach, to nie będziesz mógł wrócić już się zawrócić (co oznacza, że nie będziesz mógł wrócić do poprzedniej oferty). Chociaż jesteśmy pewni, że tak Ci się spodoba, że nie będziesz już chciał żadnych zmian.
Pisz albo dzwoń:
helpdesk@mobilevikings.pl
+48 71 799 99 40
+48 732 007 007
Jesteśmy razem już od dziewięciu lat, więc wiesz, że zależy nam na dostarczaniu Vikingom pełnej wygody. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że oferty powinny być jasne jak słońce i nieustająco nad takim efektem pracujemy. Właśnie dlatego dajemy Ci różne MATCHE do wyboru i bezproblemową zmianę oferty w dowolnym momencie. Co tylko chcesz, kiedy tylko chcesz.