Przyjmowanie nowych Vikingów do naszej społeczności to bardzo ważny rytuał. Staramy się jednak, by doniosłość tego momentu nie była wyrażana poprzez stawianie Cię przed serią wyzwań. Nie musisz zatem ruszać na wyprawę po swojej okolicy, aby do nas dołączyć. Pasowanie na Vikinga przeprowadzamy w znacznie prostszy sposób – taki, który odpowiada nowoczesnym standardom. Dowiedz się, gdzie kupić starter Mobile Vikings.
Czy można kupić starter przez internet?
Można, a nawet trzeba 🤙. Nie prowadzimy własnych salonów sprzedaży, ani nie wystawiamy swoich starterów w popularnych sieciach handlowych. Jeśli chcesz się dokądś przejść, to zrób to dla zdrowia, bo my nie będziemy tego wymagać. A jak przeszło Ci przez myśl, że trzeba będzie trochę podrapać, to zaoferuj lepiej kotkowi albo pieskowi taką formę pieszczot. My będziemy potrzebować tylko kilku kliknięć i wprowadzenia danych na naszej stronie internetowej.
W celu zamówienia startera zacznij od wyboru pakietu. Nasza oferta dzieli się na dwa podstawowe segmenty – Subskrypcja oraz taryfa na kartę (inaczej Oferta na kartę). Subskrypcja to autoodnawialna usługa. Gdy jeden cykl dobiega końca, z karty płatniczej automatycznie zostaną pobrane środki i niezwłocznie otrzymasz nową partię danych do wykorzystania. W przypadku oferty na kartę – możesz regularnie ją doładowywać, skorzystać z autodoładowania lub zdecydować się na zmianę pakietu.
Gdy zdecydujesz, która opcja jest bliższa Twoim potrzebom, poprosimy Cię o podanie swoich namiarów. Będziesz w stanie też zadecydować, czy chcesz przenieść swój stary numer, czy zacząć zupełnie nową przygodę pod banderą Mobile Vikings.
Czy można kupić starter w inny sposób?
Internet stanowi nasze naturalne środowisko, na którego szerokich wodach, zasadniczo bezkresnych, zdążyliśmy już się całkiem nieźle urządzić. Większość Vikingów również preferuje taką formę komunikacji i chętnie sięga po elektroniczne rozwiązania.
Rozumiemy jednak, że czasem dobrze jest usłyszeć człowieka po drugiej stronie (a jeszcze lepiej Vikinga z krwi i kości 💪). W związku z tym oferujemy również obsługę w formie telefonicznej. Możesz zatem śmiało zadzwonić do naszych konsultantów z #PerfektHelpDesk, który słynie z profesjonalnego podejścia i wzorowej skuteczności. W razie jakichkolwiek pytań wykręć numer: +71 799 99 40, a nasz Viking dokładnie powie Ci, jak kupić starter na kartę albo Subskrypcję.
Co wchodzi w skład zestawu startowego?
Główny element startera to karta eSIM lub SIM. To ona przypieczętuje Twoją przynależność do naszej społeczności ⚡. Dzięki niej również tchniesz życie w swojego smartfona, który zacznie wreszcie dzwonić, wysyłać i odbierać wiadomości, a także sprawnie przemierzać nawet najdalsze zakątki internetu. W ramach zestawu startowego dostaniesz też intuicyjną instrukcję pozwalającą na bezproblemową aktywację usługi.
Ile trzeba czekać na starter?
To zależy od tego, jaką formę karty SIM wybierzesz. Jak już dobrze wiesz, uwielbiamy sprytne innowacje ułatwiające życie Vikingom. W związku z tym zdecydowanie polecamy starter eSIM. Dzięki niemu możesz zapomnieć o karcie SIM w klasycznej plastikowej postaci, którą trzeba włożyć do tacki wysuwanej z boku telefonu.
Zamiast tego otrzymujesz dane do wprowadzenia w ustawieniach swojego urządzenia. Tym samym pakiet aktywacyjny otrzymasz od nas mailem – od razu po opłaceniu usługi. To zdecydowanie bezpieczniejsze i bardziej komfortowe niż klasyczne rozwiązanie. Kiedy raz przekonasz się, jak działa eSIM, po tradycyjne karty pewnie sięgniesz już tylko w razie konieczności, np. gdy podczas wakacji wywieje Cię poza Unię Europejską oraz Europejski Obszar Gospodarczy.
Zanim jednak zdecydujesz się na ten wariant, upewnij się, że jest on obsługiwany przez Twojego smartfona. W tym celu zerknij na stronę producenta urządzenia i sprawdź kompatybilność swojego modelu ze standardem eSIM.
Jeśli posiadasz nieco starszy telefon albo po prostu pewniej czujesz się, korzystając z dobrze znanych rozwiązań, nic nie stoi na przeszkodzie, aby zamówić u nas tradycyjną kartę SIM. W takiej sytuacji kurier dostarczy Ci przesyłkę w przeciągu jednego dnia roboczego od momentu nadania.
Jak uruchomić usługę?
Poprosimy Cię o potwierdzenie swojej tożsamości. Możesz to zrobić przy pomocy bankowości elektronicznej albo aplikacji mObywatel. Następnie konieczne będzie zalogowanie się na swoje konto użytkownika na stronie internetowej albo w aplikacji mobilnej. Tam zeskanujesz kod QR, po czym wykonasz kilka kroków wedle załączonej instrukcji. Pamiętaj, że musisz przeprowadzić tę operację w ciągu 72 godzin po otrzymaniu wszystkich wytycznych. W przeciwnym wypadku będziemy zmuszeni zablokować kartę ze względów bezpieczeństwa.
Inna opcja: przy weryfikacji tożsamości pomoże nam firma kurierska. Miej zatem przygotowany dowód osobisty lub inny dokument, gdy dostawca zapuka do Twoich drzwi. Następnie wejdź na swoje konto w aplikacji mobilnej lub na stronie internetowej. Będziemy tam potrzebować potwierdzenia odbioru paczki, które autoryzujesz, wpisując 4 ostatnie cyfry znajdujące się na karcie SIM. Jeżeli rejestrujesz nowy numer, usługa zostanie aktywowana w ciągu 24 godzin. W przypadku przeniesienia numeru możemy potrzebować odrobinę więcej czasu. Postaramy się jednak, aby zakończyć całą procedurę najszybciej, jak to możliwe.
Gdy wszystko będzie gotowe, otrzymasz od nas powiadomienie. Żadnych wycieczek do salonów i podpisywania dokumentów 👌!