Bang! Wprowadziliśmy w pełni cyfrowy onboarding! Od dzisiaj użytkownicy, którzy zamówią kartę eSIM, dołączą do naszej sieci w 100% online 🚀. Gdzie chcą i kiedy chcą – szybko, bezpiecznie i wygodnie. Bez wychodzenia z domu i czekania na kuriera.
Jak przenieść numer online
W skrócie proces przenoszenia numeru do Vikingów przez internet wygląda następująco:
✅ Użytkownik zamawia i opłaca dowolną ofertę operatora (klasyczny prepaid – jak w przypadku Netfliksa) w Viking App lub na internetowym Koncie Vikinga. Warto dodać, że karta eSIM jest już dostępna dla każdej naszej oferty 🔥.
✅ Następnie bezpiecznie potwierdza tożsamość online (przez mObywatela albo bankowość elektroniczną).
✅ Skanuje kod QR i instaluje eSIM (szybko i bezpiecznie).
I już! Po wygaśnięciu umowy z dotychczasowym operatorem staje się Vikingiem 👑. A jeśli użytkownik zamawia nowy numer, to już tego samego dnia korzysta z usług rogatej sieci 🤘.
Tam mógł być nasz salon, tylko po co?
Możesz nas też zobaczyć w największych polskich miastach. Oczywiście, nie chodzi tutaj o salony – wciąż inwestujemy w rozwój oferty i społeczność, a nie w punkty sprzedaży i reklamy z celebrytami 🤦♂️.
Na billboardach, w pobliżu dużych galerii handlowych, informujemy o w pełni cyfrowym onboardingu. Robimy to w swoim stylu – komentując: “tam mógł być nasz salon” i przewrotnie pytając: “tylko po co?”.
No bo właśnie, po co?! Każdy użytkownik może przenieść numer do Mobile Vikings gdzie chce i kiedy chce. Do tego w duchu eko – bez zbędnego plastiku i wycinania lasów 🌲 na stosy papieru.
A gdy jesteś już Vikingiem…
…no to świetnie! Odyn z Thorem przybijają piątkę – cieszą się z każdej zadowolonej duszyczki na pokładzie 💪. Ale może zastanawiasz się, że skoro jesteś już Vikingiem, to co w tych zmianach fajnego. A no to, że rośniemy w siłę! Wciąż rozwijamy ofertę, przyciągamy kolejnych użytkowników i dzięki temu możemy zaoferować Ci więcej i lepiej.
Dodatkowo na zmianach skorzystają przyszli Vikingowie, np. Twoi znajomi. Masz teraz kolejny argument, by zaprosić ich do naszej sieci w ramach programu poleceń i skorzystać ze zniżek.
No i ten eSIM. Jest teraz dostępny dla każdej oferty, nie tylko w Subskrypcji 👌. To już konkretne i grube argumenty, prawda?
A to początek rewolucji
Dla nas to pierwszy etap rozwoju, dopiero się rozpędzamy. W kolejnych miesiącach zapowiadamy realizację następnych kroków w stronę cyfrowej rewolucji i ulepszania oferty. Zgodnie z zasadą #DlaSwoichWszystko – nie zapominamy o naszych. Też skorzystają na przyszłych zmianach. Inaczej musielibyśmy zjeść pewnego batonika 🍫. Nie bylibyśmy sobą.
Pamiętaj, że wszystkie plany Mobile Vikings możesz śledzić i skomentować na specjalnej stronie internetowej – rejs2024.pl.
Pomyślnych wiatrów!