Help desk

HelpDesk to kwintesencja Mobile Vikings, oto 5 prostych powodów dla których warto nam zaufać:

  1. Jesteśmy wszędzie tam gdzie Ty! Odpowiadamy na e-maila, telefon, na FB, na Twitterze, na Instagramie, na Snapchacie, na Wykopie i na forach. Śledzimy za pomocą Brand24 czy Viking potrzebuje pomocy i w miarę możliwości odpowiadamy na kanale, na którym zadał nam pytanie.
  2. Nie uznajemy melodyjek w słuchawce i długiego oczekiwania na konsultanta – jesteśmy do Twojej dyspozycji od ręki, zawsze nastawieni jesteśmy na rozwiązanie Twojego problemu.
  3. Jesteśmy na Ty! Bo wszyscy jesteśmy jedną, wielką rodziną Vikingów.
  4. Vikingowie to także nasz helpdesk – za prawidłowe odpowiedzi na naszym Facebook’u przyznajemy Punkty Vikinga.
  5. Przyznajemy się do błędów – jeśli trwają planowane prace konserwacyjne, zawsze o tym wiecie, jeśli przydarzy nam się wpadka, nie uciekamy od odpowiedzialności.
Najlepiej jednak, jeśli sam wyrobisz sobie o nas zdanie, jesteśmy do Twojej dyspozycji!

Share This:

Komentarze

komentarze

Comments are closed.