Blog Mobile Vikings

Help desk

HelpDesk to kwintesencja Mobile Vikings, oto 5 prostych powodów dla których warto nam zaufać:

  1. Jesteśmy wszędzie tam gdzie Ty! Odpowiadamy na e-maila, telefon, na FB, na Twitterze, na Instagramie, na Snapchacie, na Wykopie i na forach. Śledzimy za pomocą Brand24 czy Viking potrzebuje pomocy i w miarę możliwości odpowiadamy na kanale, na którym zadał nam pytanie.
  2. Nie uznajemy melodyjek w słuchawce i długiego oczekiwania na konsultanta – jesteśmy do Twojej dyspozycji od ręki, zawsze nastawieni jesteśmy na rozwiązanie Twojego problemu.
  3. Jesteśmy na Ty! Bo wszyscy jesteśmy jedną, wielką rodziną Vikingów.
  4. Vikingowie to także nasz helpdesk – za prawidłowe odpowiedzi na naszym Facebook’u przyznajemy Punkty Vikinga.
  5. Przyznajemy się do błędów – jeśli trwają planowane prace konserwacyjne, zawsze o tym wiecie, jeśli przydarzy nam się wpadka, nie uciekamy od odpowiedzialności.
Najlepiej jednak, jeśli sam wyrobisz sobie o nas zdanie, jesteśmy do Twojej dyspozycji!

Najnowsze artykuły

Poznaj nas bliżej!

Jesteśmy Mobile Vikings - wirtualny operator komórkowy.

Razem z naszą społecznością chcemy tworzyć uczciwe oraz innowacyjne rozwiązania ku radości, zadowoleniu i chwale każdego, kto pojawi się na naszym pokładzie. Dla swoich wszystko! Wskakuj!

DOŁĄCZ DO ZAŁOGI!

Tam, gdzie inni operatorzy kończą, my zaczynamy. W końcu tak to właśnie działa, kiedy ktoś daje Ci swój numer!


KUMULUJ GIGABAJTY

Miesięczna pula GB to tylko początek! Dzięki kumulacji niewykorzystane GB przenoszą się na kolejny miesiąc, a Ty widzisz, jak stos Internetu rośnie. Niezależnie od ilości skumulowanych GB jest to całkowicie darmowe!

PŁYŃ #ZADARMO

Standardowa kwota doładowania to tylko początek. Polecaj nas znajomym - każdy zaproszony Viking sprawia, że Twój rachunek maleje o 10% (tak długo, jak zaproszony doładowuje konto za min. 25 zł). Od pięciu załogantów płyniesz totalnie #zadarmo! By korzystać z tej opcji, włącz Autodoładowanie.

BĄDŹ CZĘŚCIĄ ZAŁOGI

Oddanie numeru pod banderę Mobile Vikings to tylko początek. Zakładając hełm, stajesz się częścią sieci, która nie składa się z numerów, a z ludzi. Co to znaczy? Że zamiast armii botów do pomocy masz najlepszy Help Desk świata. A zamiast wydawać pieniądze na reklamy z celebrytami robimy #DlaSwoichWszystko!

Może Cię zainteresować