„Vikingowie Internetu” to nasz najnowszy projekt, w którym zobaczyć możecie znanych polskich gamerów: ReZigiusza, Masterczułka i MultiGameplayGuy’a. Kampania powstała we współpracy z agencją GetHero.
– To pierwsza tego typu kampania, w której znani internetowi twórcy wcielają się w jakąś rolę, w tym przypadku w Vikingów, brand heroes naszej marki – mówi Bartek Grabowski, Head of New Business w Mobile Vikings Polska.
W ramach akcji na Facebooku powstał fanpage liczący obecnie już blisko 30 tysięcy fanów oraz zrealizowano cykl filmów pt. „Saga Rodu Vikingów” opowiadających o losach rodziny Vikingów: ojca Larsa i jego dwóch synów – Olafa (ReZigiusz) i Melvina (MultiGameplayGuy). Powstała również dedykowana strona akcji vikingowieinternetu.pl, którą odwiedziło już ponad 35 000 osób.
– Saga Rodu Vikingów utrzymana jest w konwencji serialu. Do tej pory powstało 5 filmów, które na przestrzeni dwóch miesięcy, łącznie z materiałami zza kulis, dostępnymi na fanpage „Vikingowie Internetu”, obejrzano już prawie 2 miliony razy. Daje nam to bardzo dobre wyniki, które przekładają się na zwiększenie rozpoznawalności marki – kontynuuje Grabowski.
ReZigiusz, Masterczułek i MultiGameplayGuy to znani polscy gamerzy, których filmy w serwisie społecznościowym YouTube łącznie zanotowały do tej pory około 450 milionów wyświetleń. Razem mają także ponad 3 miliony subskrybentów.
Dodatkowo dla wszystkich, którzy zechcą dołączyć do naszej rodziny, przygotowaliśmy specjalną ofertę internetu mobilnego: – Przy drugim doładowaniu każdy użytkownik otrzyma 0,5 GB, natomiast przy trzecim nawet 1,5 GB internetu – dodaje Bartek Grabowski.