Blog Mobile Vikings

Jak w 6 prostych krokach przenieść numer do Mobile Vikings?

Jak w 6 prostych krokach przenieść numer do Mobile Vikings?

Od wielu z Was dostajemy pytania, w jaki sposób przenieść swój numer do Mobile Vikings. Cieszy nas fakt, że społeczność Vikingów stale się powiększa. Dziś chcemy przybliżyć Wam, jak w kilku prostych krokach dokonać takiego transferu. Internetowy wniosek, bezpłatny kurier i wszystkie formalności z dotychczasowym operatorem po naszej stronie – to sprawi, że przeniesienie numeru okaże się dla Was proste, szybkie i wygodne.

➡ Wy składacie zamówienie

Żeby je złożyć, wchodzicie na naszą stronę, wybieracie ofertę, która najbardziej Wam pasuje i klikacie przycisk “wybieram”. Krok po kroku wypełniacie formularz, podając dane, na który zarejestrowany jest numer (imię i nazwisko oraz PESEL, a jeśli numer jest zarejestrowany na firmę – także jej nazwę oraz NIP). Jeśli macie alergię na formularze, możecie też zadzwonić do Help Desku i załatwić to z naszymi herosami. 

Jednym z kroków wypełniania formularza jest wybór terminu przeniesienia numeru – do wyboru macie trzy tryby:

  • Wybrana data – idealne dla numerów na kartę. Wybieracie dzień, w którym chcecie się przenieść (UWAGA – możliwe jest naliczenie kary umownej, jeśli zerwiecie umowę z obecnym operatorem);
  • Z zachowaniem okresu wypowiedzenia – dla numerów na abonament, jeśli okres zobowiązania się już skończył (możliwe naliczenie kary umownej, jeśli zerwiecie umowę przed końcem okresu zobowiązania);
  • Na koniec obecnej umowy – dla numerów na abonament, jeśli umowa jeszcze trwa. To Wasz obecny operator ustala datę przeniesienia numeru (nie ma możliwości naliczenia kary umownej).

Pamiętajcie, że dyspozycję przeniesienia numeru możecie złożyć już na 120 dni przed końcem obowiązującej Was aktualnie umowy. W tym momencie opłacacie też pierwszy miesiąc (a dokładnie 31 dni), który naturalnie zacznie liczyć się od momentu aktywacji numeru w naszej sieci.

➡ My przejmujemy formalności

Od tej chwili już właściwie nic nie musicie robić. Vikignowie przejmują stery! Kontaktujemy się z Waszym obecnym operatorem i wysyłamy mu wniosek o przeniesienie numeru. Wszystko dla Waszej wygody! Jak tylko potwierdzimy datę przeniesienia numeru, damy Wam znać mailem, SMSem lub przez Viking App (zależnie od tego, którą opcję wybraliście podczas składania zamówienia).

➡ My wysyłamy kartę

Nawet jeszcze tego samego dnia Wasza nowiutka karta SIM jest pakowana z zachowaniem wszystkich standardów bezpieczeństwa i wysyłana z naszego Centrum Dowodzenia. O jej szybkie i równie bezpieczne, a przede wszystkim bezkontaktowe dostarczenie zadba firma kurierska DPD.

➡ Wy kartę odbieracie

Odbieracie przesyłkę prosto spod swoich drzwi, przez chwilę podziwiacie piękną czarną papeterię, a potem logujecie się na Konto Vikinga lub otwieracie aplikację Viking App i potwierdzacie odbiór karty SIM, wpisując 4 ostatnie cyfry na niej się znajdujące. Teraz pozostaje tylko czekać.

➡ My ostatecznie odbijamy Wasz numer z rąk starego operatora

Ponownie kontaktujemy się z Waszym operatorem i wydzieramy Wasz numer z jego rąk tak szybko, jak jest to możliwe. Jeśli nie obowiązywała Was żadna umowa – nawet na kolejny dzień po potwierdzeniu otrzymania karty. Jeśli taka umowa jeszcze Was trzyma – zaraz po terminie jej zakończenia. Cały proces możecie śledzić na Waszym Koncie Vikinga.

➡ Wy nakładacie na głowę hełm Vikinga!

I już! W wyznaczonym dniu po prostu przekładacie nową kartę SIM do telefonu i wchodzicie na pokład Mobile Vikings. 

No i co, przeniesienie numeru nie było takie trudne, prawda? Od tego momentu płyniemy razem, Vikingowie! A musicie wiedzieć, że rejs ów zapowiada się wspaniale – w końcu u nas numer to tylko początek. Co będzie się działo? Przejrzyjcie nasz dziennik pokładowy, to znaczy ten blog, a sami się przekonacie.

4 komentarze