Mobilna bankowość ING, placówki Ruchu oraz Poczty Polskiej – to trzy nowe sposoby i miejsca, w których zarejestrujecie kartę prepaid w naszej sieci. Wiemy, jak cenny jest Wasz czas, dlatego kwestie formalne związane z korzystaniem z naszych usług staramy się maksymalnie upraszczać.
Rejestracji karty prepaid Mobile Vikings dokonacie nie tylko w naszym biurze we Wrocławiu, w salonach sieci Play czy za pomocą kuriera, ale i na stronie internetowej banku ING, w placówkach Ruchu czy na Poczcie Polskiej. W każdym przypadku musicie mieć przy sobie dowód osobisty lub paszport. Jak to zrobić?
➡ Mobilna bankowość w banku ING – wszyscy posiadacze internetowego konta w tym banku mogą zarejestrować kartę bez wychodzenia z domu. Wystarczy zalogować się do systemu transakcyjnego banku i odszukać opcję rejestracji numeru na kartę. System poprosi Was o podanie numeru PESEL, numeru telefonu i numeru karty SIM. Ten ostatni numer znajdziecie na swoim vikingowym koncie lub uzyskacie po wpisaniu kodu w telefonie *127#. Po potwierdzeniu rejestracji otrzymacie od nas e-maila z informacją, że proces zakończył się pomyślnie.
➡ Placówki Ruch – umowę podpisaliśmy też z ogólnopolską siecią kiosków i saloników. W całej Polsce jest ich ponad 2 000. Dowód osobisty lub paszport oraz numer karty SIM – tylko tego potrzebujecie, żeby zarejestrować numer w kiosku Ruchu.
➡ Poczta Polska – oprócz dokumentu poświadczającego tożsamość, weźcie ze sobą numer karty SIM.
Szczegóły znajdziecie na naszej stronie internetowej.
Pamiętajcie, że cały czas możecie korzystać z trzech dotychczasowych sposobów rejestracji.
- W salonach sieci Play w całej Polsce.
- W naszym biurze we Wrocławiu.
- Za pomocą kuriera.
Ci z Was, którzy chcieliby przenieść swój numer do Mobile Vikings, nie muszą nawet wychodzić z domu. Wystarczy wypełnić internetowy wniosek, a kurier bezpłatnie dostarczy dokumenty potrzebne do przeniesienia numeru a także zarejestruje Wasz numer w naszej sieci. Jeśli prowadzicie mobilny tryb życia i trudno Wam będzie umówić się z kurierem, koniecznie skontaktujcie się telefonicznie z naszym Help Deskiem. Dokumenty dostarczymy Wam pocztą, a Wy odeślecie nam ich podpisane skany mailowo. W tym przypadku niezbędna będzie jednak dodatkowo rejestracja karty SIM na jeden z powyższych sposobów. Więcej informacji znajdziecie na naszym blogu.