Zrzut ekranu 2017-03-14 o 11.02.17

Obalamy mity dotyczące przenoszenia numerów

Marzec 14, 2017

Jeśli myślicie, że przenoszenie numeru to droga przez mękę, przeczytajcie ten tekst. Udowodnimy, że dołączyć do nas możecie szybko, bezpiecznie i wygodnie – właściwie nie wychodząc z domu. Wszystko, czego potrzebujecie to łącze internetowe i kilka wolnych chwil.

Z przenoszeniem numeru do innej sieci wiąże się wiele mitów. Przy pomocy naszego Help Desku przygotowaliśmy sześć najczęściej powielanych, które powstrzymują Was przed dołączeniem na nasz pokład.

 MIT 1: To długi i skomplikowany proces

Wiele osób rezygnuje z przeniesienia numeru do innej sieci, bo obawia się wyczerpującej biurokracji. Zdajemy sobie z tego sprawę, dlatego prawie całą odpowiedzialność za transfer bierzemy na siebie. Jeśli mamy zacząć działać w Waszym imieniu potrzebujemy tylko:

  • wniosku o przeniesienie numeru
  • Waszego pełnomocnictwa
  • oświadczenia

Podpisany przez Was zestaw dokumentów zabierze opłacony przez nas kurier. Więcej o procesie przenoszenia numeru przeczytacie tutaj.

➡ MIT 2: Muszę iść do salonu

Wycieczkę do salonu największych operatorów trzeba zaplanować: znaleźć dłuższą chwilę i wyjść z domu, z pracy. Potem poczekać na wolnego asystenta w salonie. Widzicie siebie jako piętnastych w kolejce? Nie? Dobrze, nie musicie. Wniosek o przeniesienie numeru znajdziecie na naszej stronie internetowej, a wypełnienie formularza zajmuje około 10 minut. Podczas wypełniania dokumentu zwróćcie uwagę na to, by wprowadzone dane były zgodne z tymi, jakie przypisane są do tego numeru w systemie Waszego obecnego operatora. Jeśli podacie inne dane, cały proces wydłuży się o kilka lub kilkanaście dni.

 MIT 3: Nie można przenieść numeru z abonamentu

Nie ma żadnego zapisu mówiącego o tym, że telefony na abonament są przypisane tylko do jednej sieci. Numer jest Waszą własnością, nie operatora, i macie prawo zrobić z nim, co chcecie. Możecie do nas przenieść zarówno numery, które do tej pory były prepaidowe, z ofertą na mix oraz abonamentowe. W przypadku tych ostatnich to herosi z naszego Help Desku zajmą się wszystkimi formalnościami.

 MIT 4. Muszę czekać do ostatniego dnia trwającej umowy

Numer można przenieść w trakcie trwania obecnej umowy. Oczywiście abonament jest obwarowany pewnymi ograniczeniami, jednak wcale nie kończą się one równo ostatniego dnia umowy. Przenosiny na nasz pokład planować możecie na 120 dni, czyli około cztery miesiące, przed końcem umowy. Wówczas wybieracie opcję przeniesienia „z końcem umowy terminowej”.

 MIT 5. Nie można przenosić numerów firmowych

To, czy Wasz telefon jest zarejestrowany na osobę fizyczną czy firmę, w żaden sposób nie wpływa na transfer. Pamiętajcie jednak, że w każdym przypadku potrzebne są trochę inne dokumenty. Przy przenoszeniu numeru prywatnego musicie podać m.in. imię, nazwisko, numer PESEL i numer dokumentu tożsamości (respektowany jest zarówno dowód, jak i paszport). Musicie też dostarczyć nazwę obecnego operatora oraz numer telefonu. Nieco inaczej wygląda to w przypadku firm. Przenosząc numer zarejestrowany na działalność gospodarczą, musicie podać nazwę firmy, przypisany jej numer NIP, region, numer KRS i oczywiście Wasz obecny numer telefonu.

 MIT 6. Przeniesienie numeru jest drogie…

…i kosztuje dokładnie… zero złotych. O ile nie przegapimy okresu wypowiedzenia, transfer nie wygeneruje żadnych dodatkowych kosztów.

 

Mitów jest znacznie więcej, ale wszystkie na bieżąco obala nasz Help Desk. Jeśli wciąż macie jakieś pytania czy wątpliwości – piszcie i dzwońcie śmiało! Staniemy na hełmach, by odpowiedzieć nawet na najtrudniejsze pytania.

Pamiętajcie też o naszym programie „Darmowe doładowania”. Jeśli przy przenosinach podacie kod otrzymany od innego Vikinga – oboje zyskujecie. Wasz przyjaciel otrzyma 19 Punktów Vikinga zaraz po aktywacji Waszej karty z doładowaniem za minimum 19 PLN. Ty również otrzymasz 19 Punktów Vikinga po swoim 3-cim doładowaniu za minimum 19 PLN każde. Punkty możecie wymienić na doładowania.

Jeśli cały czas nie jesteście pewni, czy warto dołączyć do rodziny Vikingów, zajrzyjcie na stronę z aktualną ofertą, w której nasz bestseller – Viking 29 NO LIMIT, cieszy się szczególną popularnością wśród przenoszących numer do Mobile Vikings.

To jak? Widzimy się na naszej łodzi?

Wasze komentarze: