Blog Mobile Vikings
Mobile Vikings - operator społecznościowy

Oto my – jedyny operator społecznościowy. Że kto?

Kim jest operator komórkowy, wie każdy – to ten podmiot odpowiedzialny za zasięg w telefonie. To my. Operator wirtualny? Trochę trudniej, ale chodzi o to, że korzysta z infrastruktury operatorów tradycyjnych. To także my. Ale identyfikujemy się 🚁 przede wszystkim jako operator społecznościowy. Pierwsze słyszysz? 👽 Naturalnie, bo przed nami nikogo takiego nie było. Posłuchaj więc, kim jest Mobile Vikings i dlaczego to robi różnicę.

Jak to jest być operatorem społecznościowym, dobrze? A, wiesz, naszym zdaniem to nie ma tak, że dobrze, albo że niedobrze. Gdybyśmy mieli powiedzieć, co cenimy w życiu najbardziej, powiedzielibyśmy, że ludzi. 😉

Człowiek, nie numer

W trzech powyższych słowach zawiera się całe wytłumaczenie pojęcia operator społecznościowy. Wierzymy, że traktowanie użytkowników jak numerków w excelu 🧮 czy monetek w skarbonce 🐖 jest nie tylko zwyczajnie słabe, ale i nieopłacalne. Dlatego nasz model biznesowy zakłada prostą rzecz – zamiast chować zyski do kieszeni lub przeznaczać je na drogie kampanie reklamowe, wolimy zainwestować (nie tylko pieniądze, ale i nasz czas oraz zaangażowanie) z powrotem w tych, dzięki którym w ogóle istniejemy. Naszych użytkowników, naszą załogę Vikingów! By płynęło się im na naszym pokładzie wygodnie, bezproblemowo i miło. I wiecie, co się okazuje? Człowiek traktowany jak człowiek Cię lubi. Docenia szczerość. Zostaje z Tobą. Poleca Twoje usługi dalej. Łał, kto by się spodziewał, prawda? Chyba mało kto, bo to my mamy najniższy wskaźnik odejść wśród ofert na kartę.

Fajnie, fajnie, a konkrety?

Jeśli jesteś Vikingiem, to PDK, wiesz przecież sam. Jeśli nie – oto niektóre konsekwencje traktowania użytkowników po ludzku. Po pierwsze, w naszej ofercie nie uświadczysz ukrytych kosztów, kruczków i gwiazdek. Nie lubimy ściemy – o wszystkim mówimy wprost, nawet jeśli zdarzy nam się wtopa. 🤦‍♂️ Sama oferta może nie dzierży palmy pierwszeństwa w kwestii najniższej ceny (acz niewątpliwie stoi na podium), ale czy naprawdę wolisz operatora, który oszczędza na wszystkim – z Tobą na czele? Jeśli tak – nie ukrywamy, że Mobile Vikings nie jest idealne dla każdego. ⛔

Wolimy zamiast botów zatrudniać najlepszy Help Desk świata, który stanie na rogach, by pomóc Ci w potrzebie. Lub zwyczajnie pogadać. Wolimy też, by gigabajty, które otrzymujesz co miesiąc, zostawały z Tobą i kumulowały się tak długo, aż ich nie zużyjesz lub nie wymienisz sobie na gadżety w naszym sklepie. A jeśli pomagasz nam budować Vikingową społeczność, zapraszając innych do sieci, chcemy nagrodzić Twój wysiłek. 🤑 Po 10% stałej zniżki za każdą wprowadzoną na nasz pokład osobę, a kiedy ta liczba dobrnie do 5 – możesz mieć #zadarmo na zawsze. 

Do tego chcemy inwestować w rzeczy naprawdę ważne, a billboardy z atrakcyjnymi facjatami celebrytów raczej nie zmieniają świata na lepsze. 🙃 Gigabajty przelewane przez społeczność na cele charytatywne oraz nasze własne działania, takie jak rozdawanie budek dla jerzyków, założenie infolinii pomocowej dla seniorów czy inny cel wskazany przez Vikingów – na to, jako operator społecznościowy, chcemy wydawać pieniądze, za które ludzie kupują naszą usługę.

Użytkownicy = Załoga = Zarząd

Nie od dziś powtarzamy, że robimy #dlaswoichwszystko. W każdym działaniu, jakie podejmujemy, zawsze na pierwszym miejscu stawiamy załogę. 🥇 Vikingowie testują naszą aplikację i wybierają funkcje, które należy do niej wprowadzić – bo to oni przecież z niej korzystają. Zapraszamy ich na degustację i wybory vikingowego piwa, a nawet do współtworzenia tego bloga, czytamy każdą opinię i feedback, bo chcemy znać Wasze zdanie. 

Gdybyśmy mieli powiedzieć, co cenimy w życiu najbardziej, powiedzielibyśmy, że ludzi.

Otis/Mobile Vikings

Zwłaszcza w sprawach tak podstawowych i kluczowych, jak kształt oferty – to głos społeczności sprawił, że obecne taryfy Match wyposażone zostały w bezpłatną kumulację. 📚 A skoro jest Zarząd, to muszą być i Raporty dla Zarządu. Każdego miesiąca zdajemy sprawozdanie z dodatkowych działań, na które wydaliśmy pieniądze.

Chodzi o to, że kiedy wyznaje się pewne wartości, nawet pozornie uniwersalne, bywa, że nie znajduje się zrozumienia, które by tak rzec, które pomaga się nam rozwijać. My mieliśmy szczęście, by tak rzec, ponieważ je znaleźliśmy, i dziękujemy za to 60 000. Vikingów! 🙏 Taki jest operator społecznościowy w naszych oczach. A dopiero się rozgrzewamy! Chcesz być tego częścią? Zapraszamy na pokład! ⛵

Najnowsze artykuły