Blog Mobile Vikings
Viking Kuba opowiada o raporcie dla Zarządu 2020

[Raport dla Zarządu] ASAP_Raport_2020_kompletny_zalacznik1_ojej

Szanowny… Zarządzie… wybaczcie zadyszkę, wcale nie zaspaliśmy i nie musieliśmy biec, nie, nie. No, może troszkę. 😩 Dobrze. Pewnie zastanawiacie się, czemu Was tu zebraliśmy – w sprawie oczekiwanego raportu za ostatni kwartał 2020? Otóż nie! Mamy dla Was coś specjalnego. Zebraliśmy do kupy nie tylko owe 3 miesiące, ale cały zeszły rok. Składamy na Wasze ręce KOMPLETNY RAPORT DLA ZARZĄDU MOBILE VIKINGS 2020!

Trochę tego jest, drogi Zarządzie. Jest Was wszak ponad 65 000, a każdy łożąc na naszą firmę oczekuje w zamian nie tylko dobrej oferty i perfekcyjnej obsługi, ale też mądrego zarządzania tą górą złota. 💰 Każdy członek naszej załogi ma pełne prawo wiedzieć, co z nią robimy i zgłaszać swoje uwagi oraz sugestie. Jak to w Zarządzie!

W ubiegłym roku zdecydowanie nie próżnowaliśmy, a Wasze ciężko zarobione, za to z radością wydane na rzecz Mobile Vikings pieniądze, rozdysponowane zostały z rozwagą i polotem. 🕺 Naturalnie nie na reklamy w TV, na których i tak wszyscy idą siku. Nie poszły też na konto żadnego przypadkowego celebryty. A na co poszły? Raportujemy!

📕 KOMPLETNY RAPORT DLA ZARZĄDU MOBILE VIKINGS 2020 📕

Co prawda Viking Kuba oraz Viking Marek wyjaśnili wszystko dokładnie, ale jeśli coś Wam, Zarządzie, umknęło – przesyłamy pełen Raport dla Zarządu za 2020 w załączniku:

👉 POBIERZ RAPORT 👈

Jakieś pytania? ✋ Jeśli któraś z naszych ubiegłorocznych akcji szczególnie przykuła Waszą uwagę, szczegóły na jej temat znajdziecie najpewniej na tym blogu. A już niedługo kolejne akcje i raport za pierwszy kwartał 2021!

Uwaga! Jeśli powyższa wiadomość trafiła do Ciebie przypadkowo i nie jesteś jej adresatem (aka Vikingiem), pod żadnym pozorem jej nie pomijaj. Przeczytaj dokładnie i zastanów się, czy Twój obecny operator czasem nie wypada na tym tle nieco blado. W razie wystąpienia chęci do zmiany sieci na bardziej sensowną, niezwłocznie przenieś numer lub zamów nowy albo skontaktuj się z naszym HelpDeskiem.

Dodaj komentarz