Blog Mobile Vikings
Vikingowie w czasach zarazy

Vikingowie w czasach zarazy

Trudne czasy nastały. Nasza dzielna załoga nie odkłada jednak wioseł – nie zwijamy żagli i działamy dla Was dalej tak, jak działaliśmy do tej pory. Nie bylibyśmy w końcu godni miana wirtualnego operatora, gdybyśmy nie potrafili poradzić sobie w 100% online! Oto, co i jak robimy, by płynąć dalej z pełną mocą i bezpieczeństwem.

#zostańwdomu

Kto choć raz leciał samolotem, ten wie, że w sytuacji zagrożenia przed podjęciem jakichkolwiek działań należy w pierwszej kolejności zadbać o swoje bezpieczeństwo. Przez ostatnie dni pracowaliśmy więc nad tym, by umożliwić wszystkim pracownikom bezproblemową, efektywną i przede wszystkim bezpieczną (zarówno ze względów epidemiologicznych, jak i technicznych) pracę zdalną. Udało się, każdy z nas nadaje już z własnego portu!

Chcecie zwyczajnie, po ludzku pogadać? Czekamy! Pomożemy, bo od tego przecież jesteśmy.

Help Desk na posterunku

Najlepszy Help Desk świata jest cały dla Was w niezmienionych godzinach (od poniedziałku do piątku 8:30 – 20:30, a w weekendy 10:00 – 18:00). Jedyną wprowadzoną przez nas zmianą jest z oczywistych względów brak możliwości osobistego odbioru kart SIM w naszym wrocławskim biurze. Poza tym – odbieramy telefony i odpowiadamy na maile oraz wiadomości na wszystkich prowadzonych przez nas kanałach. Rozwiązujemy Wasze problemy i służymy pomocą jak zwykle, także w sprawach niezwiązanych z telekomunikacją. Jeśli macie kłopot jakiejkolwiek natury i potrzebujecie herosa, by sobie z nim poradzić – odzywajcie się śmiało. Nudzicie się jak mopsy, a nie wiecie, jaki jeszcze serial warto obejrzeć? Uderzajcie do nas. Chcecie zwyczajnie, po ludzku pogadać? Czekamy! Pomożemy, bo od tego przecież jesteśmy.

Udało się, każdy z nas nadaje już z własnego portu!

Dodatkowe środki bezpieczeństwa

Ponieważ działamy online z pełną mocą, oznacza to, że tak samo jak do tej pory składać można zamówienia na nowe numery lub przenosić się na nasz pokład od innych operatorów. Mając na uwadze bezpieczeństwo sanitarne, Vikingowie i ViQueen zajmujący się przygotowywaniem Waszych przesyłek ze zdwojoną uwagą pilnują zasad higieny. Przeboje Beaty Kozidrak i Krzysztofa Krawczyka nucą nawet przez sen, a wszystkie koperty pakują w ochronnych rękawiczkach. Przy okazji przypominamy, że w czasie epidemii najlepsze są płatności bezgotówkowe, takie jak: Dotpay, Blik, Google Pay czy tradycyjna karta płatnicza. Wszystkie te metody obsługujemy!

…zwróciliśmy hełmy na kolejną kwestię – radzenia sobie z nudą i stresem przymusowej kwarantanny.

Już teraz proces dołączania do Mobile Vikings odbywa się przy minimalnym fizycznym kontakcie – jedyne, co należy zrobić, to odebrać kopertę od kuriera i w razie potrzeby potwierdzić dane osobowe. Aby jednak jeszcze zwiększyć komfort nowych Vikingów w tym trudnym okresie, jesteśmy w trakcie wdrażania procedury bezkontaktowej wysyłki kart SIM dla przenoszonych numerów. Oczywiście bezpłatnie!

#DlaSwoichWszystko?

Upewniwszy się, że wszystko na naszym zdalnym pokładzie działa jak należy oraz wprowadziwszy specjalne zasady bezpieczeństwa, zwróciliśmy hełmy na kolejną kwestię – radzenia sobie z nudą i stresem przymusowej kwarantanny. Warto zajrzeć na nasze kanały na Facebooku i Instagramie ✩°。⋆⸜(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

#DlaWszystkichWszystko!

Jesteśmy operatorem komórkowym, a to znaczy, że łączymy ludzi. W czasie epidemii nadaliśmy tej roli zupełnie nowe znaczenie, powołując do życia akcję Viking Support, której celem jest łączenie osób potrzebujących pomocy z tymi, którzy mogą jej im udzielić. Zobacz, jak możesz pomóc nam pomagać!