Blog Mobile Vikings
Vikingowie w czasach zarazy

Vikingowie w czasach zarazy

Trudne czasy nastały. Nasza dzielna załoga nie odkłada jednak wioseł – nie zwijamy żagli i działamy dla Was dalej tak, jak działaliśmy do tej pory. Nie bylibyśmy w końcu godni miana wirtualnego operatora, gdybyśmy nie potrafili poradzić sobie w 100% online! Oto, co i jak robimy, by płynąć dalej z pełną mocą i bezpieczeństwem.

#zostańwdomu

Kto choć raz leciał samolotem, ten wie, że w sytuacji zagrożenia przed podjęciem jakichkolwiek działań należy w pierwszej kolejności zadbać o swoje bezpieczeństwo. Przez ostatnie dni pracowaliśmy więc nad tym, by umożliwić wszystkim pracownikom bezproblemową, efektywną i przede wszystkim bezpieczną (zarówno ze względów epidemiologicznych, jak i technicznych) pracę zdalną. Udało się, każdy z nas nadaje już z własnego portu!

Chcecie zwyczajnie, po ludzku pogadać? Czekamy! Pomożemy, bo od tego przecież jesteśmy.

Help Desk na posterunku

Najlepszy Help Desk świata jest cały dla Was w niezmienionych godzinach (od poniedziałku do piątku 8:30 – 20:30, a w weekendy 10:00 – 18:00). Jedyną wprowadzoną przez nas zmianą jest z oczywistych względów brak możliwości osobistego odbioru kart SIM w naszym wrocławskim biurze. Poza tym – odbieramy telefony i odpowiadamy na maile oraz wiadomości na wszystkich prowadzonych przez nas kanałach. Rozwiązujemy Wasze problemy i służymy pomocą jak zwykle, także w sprawach niezwiązanych z telekomunikacją. Jeśli macie kłopot jakiejkolwiek natury i potrzebujecie herosa, by sobie z nim poradzić – odzywajcie się śmiało. Nudzicie się jak mopsy, a nie wiecie, jaki jeszcze serial warto obejrzeć? Uderzajcie do nas. Chcecie zwyczajnie, po ludzku pogadać? Czekamy! Pomożemy, bo od tego przecież jesteśmy.

Udało się, każdy z nas nadaje już z własnego portu!

Dodatkowe środki bezpieczeństwa

Ponieważ działamy online z pełną mocą, oznacza to, że tak samo jak do tej pory składać można zamówienia na nowe numery lub przenosić się na nasz pokład od innych operatorów. Mając na uwadze bezpieczeństwo sanitarne, Vikingowie i ViQueen zajmujący się przygotowywaniem Waszych przesyłek ze zdwojoną uwagą pilnują zasad higieny. Przeboje Beaty Kozidrak i Krzysztofa Krawczyka nucą nawet przez sen, a wszystkie koperty pakują w ochronnych rękawiczkach. Przy okazji przypominamy, że w czasie epidemii najlepsze są płatności bezgotówkowe, takie jak: Dotpay, Blik, Google Pay czy tradycyjna karta płatnicza. Wszystkie te metody obsługujemy!

…zwróciliśmy hełmy na kolejną kwestię – radzenia sobie z nudą i stresem przymusowej kwarantanny.

Już teraz proces dołączania do Mobile Vikings odbywa się przy minimalnym fizycznym kontakcie – jedyne, co należy zrobić, to odebrać kopertę od kuriera i w razie potrzeby potwierdzić dane osobowe. Aby jednak jeszcze zwiększyć komfort nowych Vikingów w tym trudnym okresie, jesteśmy w trakcie wdrażania procedury bezkontaktowej wysyłki kart SIM dla przenoszonych numerów. Oczywiście bezpłatnie!

#DlaSwoichWszystko?

Upewniwszy się, że wszystko na naszym zdalnym pokładzie działa jak należy oraz wprowadziwszy specjalne zasady bezpieczeństwa, zwróciliśmy hełmy na kolejną kwestię – radzenia sobie z nudą i stresem przymusowej kwarantanny. Warto zajrzeć na nasze kanały na Facebooku i Instagramie ✩°。⋆⸜(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

#DlaWszystkichWszystko!

Jesteśmy operatorem komórkowym, a to znaczy, że łączymy ludzi. W czasie epidemii nadaliśmy tej roli zupełnie nowe znaczenie, powołując do życia akcję Viking Support, której celem jest łączenie osób potrzebujących pomocy z tymi, którzy mogą jej im udzielić. Zobacz, jak możesz pomóc nam pomagać!

 

 

Najnowsze artykuły

Poznaj nas bliżej!

Jesteśmy Mobile Vikings - wirtualny operator komórkowy.

Razem z naszą społecznością chcemy tworzyć uczciwe oraz innowacyjne rozwiązania ku radości, zadowoleniu i chwale każdego, kto pojawi się na naszym pokładzie. Dla swoich wszystko! Wskakuj!

DOŁĄCZ DO ZAŁOGI!

Tam, gdzie inni operatorzy kończą, my zaczynamy. W końcu tak to właśnie działa, kiedy ktoś daje Ci swój numer!


KUMULUJ GIGABAJTY

Miesięczna pula GB to tylko początek! Dzięki kumulacji niewykorzystane GB przenoszą się na kolejny miesiąc, a Ty widzisz, jak stos Internetu rośnie. Niezależnie od ilości skumulowanych GB jest to całkowicie darmowe!

PŁYŃ #ZADARMO

Standardowa kwota doładowania to tylko początek. Polecaj nas znajomym - każdy zaproszony Viking sprawia, że Twój rachunek maleje o 10% (tak długo, jak zaproszony doładowuje konto za min. 25 zł). Od pięciu załogantów płyniesz totalnie #zadarmo! By korzystać z tej opcji, włącz Autodoładowanie.

BĄDŹ CZĘŚCIĄ ZAŁOGI

Oddanie numeru pod banderę Mobile Vikings to tylko początek. Zakładając hełm, stajesz się częścią sieci, która nie składa się z numerów, a z ludzi. Co to znaczy? Że zamiast armii botów do pomocy masz najlepszy Help Desk świata. A zamiast wydawać pieniądze na reklamy z celebrytami robimy #DlaSwoichWszystko!

Może Cię zainteresować