Blog Mobile Vikings

Chcemy żyć w rzeczywistości wirtualnej!

Rzeczywistość wirtualna już wkrótce stanie się naszą codziennością. A miłośnicy świata mobile chętnie tę nową codzienność zaakceptują – tak wynika z badań przeprowadzonych przez Ericsson ConsumerLab.

baner-blog-250gb-promo Baner Trial

Sztućce z drukarki 3D, trójwymiarowe selfie czy ludzkie hologramy – brzmi jak science fiction? Już niedługo może się jednak okazać rzeczywistością i na stałe zagościć w naszym codziennym życiu. Z przeprowadzonych badań wynika, że w ciągu kilku następnych lat znacznie wzrośnie wykorzystanie informacji podawanych w formie wizualnej, a rzeczywistość wirtualna (VR) jest przez użytkowników smartfonów wskazywana jako najpopularniejszy nośnik wizualizacji. My też cieszymy się na myśl o życiu w wirtualnej rzeczywistości i już ją nawet testujemy. Mamy nadzieję wkrótce zaprosić Was do udziału w specjalnej VR-owej akcji.

W przeprowadzonych badaniach aż ośmiu na dziesięciu respondentów twierdzi, że przynamniej jedno z dwunastu wymienionych w ankiecie zastosowań rzeczywistości wirtualnej jest interesujące i warte wprowadzenia na rynek.

Największym zainteresowaniem wśród przyszłych użytkowników wirtualnej rzeczywistości cieszy się możliwość zobaczenia produktów w rzeczywistym rozmiarze przed ich zakupem w Internecie. Podczas zakupów on-line ankietowani chętnie stworzyliby również trójwymiarowy model swojego ciała.

baner-blog-250gb-promo Baner Trial

Dużą popularnością wśród respondentów cieszyły się także wirtualne mapy, filmy wyświetlane wokół widza, internetowa pomoc techniczna oraz okulary VR dla sportowców. Nasze życie z pewnością wkrótce zrewolucjonizują produkty z drukarek 3D, np. sztućce czy zabawki, a także hologramy ludzkie, które zamiast nas będą mogły uczestniczyć w konferencjach czy spotkaniach.

Zapowiada się ciekawie.

Najnowsze artykuły