Blog Mobile Vikings

Kolejne zmiany w naszej ofercie!

Drodzy Vikingowie! Chcielibyśmy poinformować Was o kilku istotnych zmianach. Od dzisiaj macie możliwość zamówienia darmowego startera oraz doładowania konta na stronie internetowej bez konieczności logowania do indywidualnego panelu.

internet mobilny 100gb Baner Trial

Od dzisiaj członkowie vikingowej społeczności będą mogli zamówić darmowy starter bez konieczności jego jednoczesnego doładowania. Przygotowaliśmy dla Was 1000 takich darmowych starterów, które będzie można zamówić na naszej stronie od dzisiaj aż przez 31 dni. Więcej szczegółów w regulaminie.

Wprowadziliśmy także udogodnienia na naszej stronie www. Teraz będziecie mogli doładować swoje vikingowe konto bez konieczności logowania się na swoim indywidualnym panelu. W zakładce „Doładuj konto” wystarczy wpisać swój numer telefonu, a system sam rozpozna, czy należy on do sieci Mobile Vikings.

W jaki sposób możesz to zrobić?

  1. Wpisz swój numer telefonu w pole tekstowe. Nasz system rozpozna czy jesteś Vikingiem, czy nie. Wybierz swoją kwotę doładowania spośród ofert standardowych lub no limit. Będziesz mógł zapłacić kartą płatniczą Visa/Master Card, jeśli wolisz także przelewem internetowym Dotpay.
  2. Wpisz swój adres mailowy oraz zaznacz zgodę na przetwarzanie danych osobowych/akceptację regulaminu doładowania.
  3. Zostaniesz przekierowany do strony płatności online.
  4. Po opłaceniu (lub ewentualnie anulowaniu) zamówienia trafisz na specjalnie przygotowaną stronę ze statusem doładowania. Otrzymasz także informacje zawierającą status przebiegu płatności.
  5. Jeśli zależy Ci na fakturze, po zaakceptowaniu płatności pojawi się formularz do uzupełnienia danych. Faktura zostanie wysłana do Ciebie zaraz po dokonaniu doładowania.

Prawda, że prostsze? 😉

EDIT: Obowiązuje nowa oferta. Szczegóły sprawdźcie tutaj.